וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלנסקי: רוסיה השתלטה על 20% משטח אוקראינה

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 23:48

נשיא אוקראינה האשים את רוסיה בגירוש אוקראינים לאזורים מרוחקים ומבודדים ברוסיה, ואמר כי יותר מ-200 אלף ילדים אוקראינים נלקחו עד כה לרוסיה. עוד אמר כי בין 60 ל-100 חיילים אוקראינים נהרגים מידי יום בלחימה

המתקפה על אוקראינה נמשכת - סופדים את החיילים. רויטרס, רויטרס
המתקפה על אוקראינה נמשכת - סופדים את החיילים/רויטרס
  • 13:51/זלנסקי: רוסיה השתלטה על 20% משטח אוקראינה

    רוסיה השתלטה נכון לעכשיו על 20% משטח אוקראינה - כך אמר נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי לפרלמנט של לוקסמבורג בנאום וירטואלי. לדבריו, החזית מתפרשת על פני יותר מאלף ק"מ.

  • 16:17/אוקראינה: רוסיה תוקפת כפר במזרח המדינה

    רוסיה תוקפת את כפר במזרח המדינה הנמצא ליד כביש ראשי באזור לוהנסק - כך אמר גנרל באוקריאנה. עוד אמר כי רוסיה קרובה לכבוש את כל לוהנסק.

  • 15:59/הקרמלין: רוסיה לא מתכננת לסגור "את הצוהר" לאירופה

    הקרמלין אמר כי רוסיה לא מתכננת לסגור "את הצוהר" לאירופה שהצאר פיוטר הגדול ביקש לפתוח לפני 300 שנה, אך שמערב הטיל עליה את הסנקציות הכבדות ביותר בהיסטוריה המודרנית בשל הפלישה לאוקראינה.

    כשנשאל אם רוסיה היתה מחזירה את השעון לאחר על מאמציו של פיוטר הגדול לפתוח את רוסיה לאירופה, דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר כי "איש אינו מתכנן לסגור דבר".

    פיוטר הגדול שלט ברוסיה ב-1682-1725, והיה אחראי על המהפך של רוסיה למעצמה אירופית. הוא ייסד את סנט פטרסבורג ואת האמפריה הרוסית ב-1721. "אם אנחנו מדברים ספציפית על פיוטר הגדול, אזי פוטין מעריך מאוד את התפקיד מילא אדם הזה בהיסטוריה של המדינה שלנו", אמר פסקוב.

  • 23:45/ארה"ב: הוספנו לרשימת הסחר השחורה עוד 71 חברות רוסיות

    ארצות הברית הוסיפה 71 חברות רוסיות ובלארוסיות חדשות לרשימת הסחר השחורה שלה בהם מפעלי מטוסים ומכוני בניית ספינות ומחקר. זאת בשל המאמץ האחרון שלה לשלול מהצבא של רוסיה טכנולוגיות אמריקניות.

  • 13:47/רוסיה: יותר מ-1.6 מיליון אוקראינים עברו לרוסיה מתחילת המלחמה

    יותר מ-1.6 מיליון אוקראינים עברו לרוסיה מתחילת המלחמה - כך הודיעה סוכנות הידיעות של רוסיה TASS "נכון ליום רביעי בבוקר, יותר מ-1.6 מיליון איש, כולל 263 אלף ילדים, חצו את הגבול", נאמר.

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי האשים את רוסיה בגירוש אוקראינים לאזורים מרוחקים ומבודדים ברוסיה, ואמר כי יותר מ-200 אלף ילדים אוקראינים נלקחו עד כה לרוסיה.

  • 07:20/זלנסקי: בין 60 ל-100 חיילים אוקראינים נהרגים מידי יום בלחימה

    נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי אמר כי בין 60 ל-100 חיילים אוקראינים נהרגים מידי יום בלחימה עם רוסיה. הוא הוסיף כי לצד מספר ההורגים, כ-500 חיילים נפצעים וכינה את המצב "קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully