וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה: זלנסקי הורה על הפסקת היתר כניסת לאזרחים רוסים למדינתו ללא ויזה

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 22:29

200 גופות נמצאו מתחת להריסות בניינים בעיר הנמל. מידע מודיעיני אמריקני: הפלישה הרוסית עצרה את כל הסחר הימי בשליש הצפוני של הים השחור, רוסיה גונבת תבואה

נמל ים בסבסטופול, עיר נמל על חוף הים השחור בחצי האי קרים. רויטרס
נמל ים בסבסטופול, עיר נמל על חוף הים השחור בחצי האי קרים/רויטרס
  • 11:39/רוסיה: נמל מריופול פועל כרגיל

    משרד ההגנה של רוסיה אמר כי נמל מריופול פועל כרגיל לאחר המצור שהוטל עליו במשך שלושה חודשים. עוד אמר המשרד כי "רוסיה נמצאת בקשר עם האו"ם, וכי מוסקבה לא שוללת את האפשרות של שיחות גלובליות לפתיחת החסימה של נמלי אוקראינה".

  • 22:18/זלנסקי הורה על הפסקת היתר כניסת לאזרחים רוסים למדינתו ללא ויזה

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הורה היום (רביעי) על הפסקת הכניסה למדינתו לאזרחים רוסים ללא ויזה, והסביר זאת בצורך לשיפור אבטחת הגבולות בעקבות פלישת רוסיה. לדבריו, "אני תומך בצורך לחזק את הפיקוח על כניסתם של אזרחים רוסים". זלנסקי טען כי שלח מכתב בנושא לראש הממשלה דניס שמיאל בבקשה לטפל בסוגיה.

  • 11:11/ממשלת בריטניה אישרה את מכירת מועדון הכדורגל צ'לסי

    ממשלת בריטניה אישרה את מכירת מועדון הכדורגל צ'לסי ואמרה כי המיליארדר רומן אברמוביץ', הבעלים, לא ירוויח מהעסקה ששוויה 5 מיליארד דולר.

  • 11:07/מיליארדר היהודי: הפלישה הרוסית לאוקראינה מציינת אולי את "תחילתה של מלחמת עולם שלישית"

    הפלישה הרוסית לאוקראינה מציינת אולי את "תחילתה של מלחמת עולם שלישית", ו"חייבים להביס את הנשיא ולדימיר פוטין מהר ככל האפשר", כך אמר המיליארדר היהודי ג'ורג' סורוס בן ה-91 בכנס דאבוס אתמול. "יש גם סוגיות אחרות שעמן מתמודדת האנושות - מגפות, שינוי אקלים ומניעת מלחמה גרעינית - בגלל זה אני אומר שאנושות אולי לא תשרוד", הוא הוסיף.

  • 11:06/הונגריה: נכריז על "מצב חירום" בשל המלחמה באוקראינה

    הונגריה תכריז על "מצב חירום" בשל המלחמה באוקראינה, כך אמר ראש הממשלה ויקטור אורבן. "הונגריה חייבת להישאר מחוץ למלחמה הזאת ולהגן על משפחות", הוא אמר. "כדי לעשות זאת נצטרך מרחב לתמרן ואת היכולת לפעול באופן מיידי", הוא הוסיף.

  • 11:03

    הכוחות הרוסיים השתלטו על העיר סביטלודרסק במחוז דונבאס, כך אמר פבלו קירילנקו, ראש המינהל הצבאי. כאלף אזרחים לכודים בעיר הכבושה, הוא אמר. לדבריו, "זאת אינה נסיגה של הכוחות האוקראיניים, אלא ארגון מחדש" ו"ההחלטה הנכונה כדי להציל חיים".

  • 09:45/זלנסקי: "נילחם עד שנחזיר את כל השטחים שנכבשו"

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר שאוקראינה "תילחם עד שתחזיר את כל השטחים שנכבשו". עוד אמר כי הוא מעוניין לדבר עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ישירות ולנסות למצוא פתרון דיפלומטי.

  • 05:32/מידע מודיעיני אמריקני: "הפלישה הרוסית לאוקראינה עצרה את כל הסחר הימי במדינה"

    הפלישה הרוסית לאוקראינה עצרה את כל הסחר הימי במדינה - כך לפי מידע מודיעיני אמריקני. לפי המידע, בחודשים שחלפו מאז הפלישה הרוסית רוסיה הקימה "מצור יעיל" בשליש הצפוני של הים השחור.

  • 04:19/22 אלף הרוגים במריופול מאז תחילת המלחמה

    מניין ההרוגים במריופול מאז תחילת המלחמה עומד על 22 אלף. "מריופול היא עיר של רוחות רפאים", אמר פטרו אנדריושנקו, היועץ לראש העיר מריופול.

  • 03:13/אוקראינה: 200 גופות נמצאו מתחת להריסות בניינים במריופול

    200 גופות נמצאו מתחת להריסות בניינים בעיר הנמל מריופול שבאוקראינה. פטרו אנדריושנקו, היועץ לראש העיר מריופול, אמר כי "הגופות נמצאו במרתף מתחת לבניין הרוס". עוד הוסיף כי "גופות ההרוגים לא פונו והרוסים נתנו להן להירקב מתחת להריסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully