וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד אוקראיני: המלחמה באוקראינה תסתיים לפני סוף השנה; פוטין יודח

עודכן לאחרונה: 14.5.2022 / 11:33

סגן שר החוץ הרוסי: רוסיה תגיד אם נאט"ו תציב תשתיות וכוח גרעיני סמוך לגבולה, איך רוסיה אינה עוינת את פינלנד או שבדיה ולא רואה סיבה אמיתית להצטרפותן לנאט"ו. מכון מחקר אמריקני: אוקראינה ניצחה בקרב על חרקוב

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בכיכר האדומה, מוסקבה, יום הניצחון, 10 במאי 2022. Sputnik/Anton Novoderzhkin/Pool via REUTERS, רויטרס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בכיכר האדומה, מוסקבה, יום הניצחון, 10 במאי 2022/רויטרס
  • 11:17/המלחמה באוקראינה תסתיים לפני סוף השנה

    המלחמה באוקראינה תסתיים לפני סוף השנה, אמר ראש המודיעין הצבאי האוקראיני לרשת סקיי ניוז. לדברי מייג'ור גנרל קירילו בודאנוב, המלחמה נגד רוסיה תגיע לנקודת מפנה עד אמצע אוגוסט, ותסתיים עד סוף השנה, "כתוצאה מכך נחדש את הכוח האוקראיני בכל השטחים שאיבדנו כולל דונבאס וחצי האי קרים".

    הוא אמר כי הרוסים סופגים אבדות עצומות, אף שלא סיפק נתונים לגבי אבדות בצד האוקראיני, ואמר שאינו מופתע מכך לאור העובדה שה"כוח הרוסי הוא מיתוס".

    "אירופה רואה ברוסיה איום גדול. היא פוחדת מהאגרסיביות שלה. אנחנו נלחמים ברוסיה כבר שמונה שנים ויכולים לומר שהכוח הזה הוא מיתוס. זה לא כוח אלא המון אנשים עם נשק".

    הוא אמר כי התבוסה של רוסיה תוביל להדחת ולדימיר פוטין מהשלטון וכי הפיכה כבכר נמצאת בדרכה. "אי אפשר לעצור את זה", הוא הוסיף. "פוטין נמצא במצב פסיכולוגי ופיזי מאוד קשה והוא חולה מאוד", אמר.

  • 11:26

    נראה כי הכוחות האוקראינים "ניצחו בקרב על חרקוב", אמר מכון מחקר אמריקני. חרקוב, העיר השנייה בגודלה באוקראינה המרוחקת 50 ק"מ מהגבול על פי רוסיה, היתה נתונה להפצצות רוסיות מאז תחילת המלחמה. על פי המכון לחקר מלחמות, הרוסים נסוגים מחרקוב ומתכוונים להחליף את החיילים הרוסים בשכירי חרב באזור.

  • 02:36/אוקראינה: "המשא ומתן לשחרור הלוחמים ממריופול מורכב מאוד"

    סגנית ראש הממשלה של אוקראינה אירינה ורשצ'וק עדכנה כי המשא ומתן בנוגע לשחרור הלוחמים ממפעל הפלדה אזובסטאל שבמריופול "מורכב מאוד". עוד הוסיפה כי התוצאה של השיחות לא תמצא חן בעיני כל הצדדים.

  • 02:35/זלנסקי: "אוקראינה השתלטה מחדש על 6 התנחלויות"

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי אוקראינה השתלטה מחדש על שש התנחלויות שהיו בידי הרוסים. עוד הוסיף כי מתחילת המלחמה אוקראינה השיבה אליה כאלף התנחלויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully