וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן הכריז על הטלת סנקציות חדשות על רוסיה

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 19:43

רוסיה הפציצה בית ספר בלוהנסק, לפחות שניים נהרגו. 5.8 מיליון בני אדם נמלטו מאוקראינה מאז פלישת רוסיה. שגרירות ארצות הברית נפתחה מחדש בקייב לראשונה מאז פרוץ המלחמה

מבנה בית ספר בלונהסק שנפגע מהפגזות. 7 במאי 2022. רויטרס
מבנה בית ספר בלונהסק שנפגע מהפגזות. 7 במאי 2022/רויטרס
  • 19:30/הבית הלבן הכריז על הטלת סנקציות חדשות על רוסיה

    הבית הלבן הכריז על הטלת סנקציות חדשות על רוסיה. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ומנהיגי ה-G7 שוחחו עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ודנו בפעולות נוספות שארצות הברית ובעלות בריתה ינקטו כדי להעניש את רוסיה בהן, סנקציות נגד שלושת ערוצי הטלוויזיה הגדולים ברוסיה.

  • 19:42/רוסיה: פגענו בציוד צבאי שסופק לאוקראינה על ידי ארה"ב

    משרד ההגנה הרוסי אמר כי רוסיה פגעה בציוד צבאי שסופק לאוקראינה על ידי ארצות הברית. עוד אמרו כי השמידו שישה מחסני נשק באוזר לוהנסק, דונייצק וחרקוב.

  • 18:28/נפתחה מחדש שגרירות ארה"ב בקייב

    שגרירות ארצות הברית נפתחה מחדש בקייב. הממונה על היחסים בין ארצות הברית לאוקראינה קריסטינה קווין וקבוצת דיפלומטים אמריקאים חזרו לבירה לראשונה מאז החלה המלחמה לפני יותר מחודשיים.

  • 17:22/ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו ביקר באירפין שבאוקראינה

    ראש העיר של קנדה ג'סטין טרודו ערך ביקור פתע בעיירה אירפין שבאוקראינה שהוחזקה על ידי חיילים רוסיים. בביקורו נפגש עם ראש העיר של אירפין אלכסנדר מרקושין שאמר אחרי הפגישה כי "היה לי הכבוד להיפגש עם טרודו שראה במו עיניו את כל הזוועות שגרמו הרוסים". בנוסף, טרודו צפוי להיפגש עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי.

  • 16:36/ג'יל ביידן: "הלב של האמריקנים עם האמהות של אוקראינה"

    הגברת הראשונה של ארצות הברית ג'יל ביידן ביקרה בבית ספר באוקראינה לכבוד יום האם ונפגשה עם תלמידים ומורים. "הלב של האמריקנים עם האמהות של אוקראינה", אמרה ביידן.

  • 15:15/אוקראינה: רוסיה ממשיכה בהפגזה אינטנסיבית על מפעל הפלדה במריופול

    רוסיה ממשיכה בהפגזה אינטנסיבית על מפעל הפלדה "אזובסטל" במריופול - כך מסר מפקד בצבא אוקראינה. לדבריו "אני לא יכול לאשר שכל האזרחים אכן פונו מהמפעל. יש הרבה לוחמים פצועים שזקוקים לפינוי".

  • 13:08/האו"ם: 5.8 מיליון בני אדם נמלטו מאוקראינה מאז פלישת רוסיה

    האו"ם מדווח כי נכון להיום, כ-5.8 מיליון בני אדם נמלטו מאוקראינה מאז שרוסיה התחילה את מה שמגדירה כ"מבצע צבאי מיוחד" באוקראינה.

  • 11:53/חברת הגז של רוסיה ממשיכה לספק גז טבעי למדינות אירופה דרך אוקראינה

    "גזפרום" חברת הגז והנפט הגדולה ברוסיה, אמרה כי תספק היום גז טבעי לאירופה. לטענת החברה, הגז הטבעי מסופק לאירופה בהתאם לבקשתם, כ-92.1 מיליון מ"ק.

  • 11:11/רוסיה: פגעה בספינת מלחמה אוקראינית ליד אודסה והפילה שני מטוסים ומסוק

    גורמים ממשלתיים של רוסיה אמרו כי השמידו ספינת מלחמה, שני מטוסים ומסוק של צבא אוקראינה במהלך הלילה.

  • 09:45/אוקראינה: המוזיאון של הפילוסוף והמשורר סקובורודה נהרס

    המוזיאון המוקדש לפילוסוף והמשורר גריגורי סקובורודה מהמאה ה-18 נפגע הלילה כחלק מההפגזות של צבא רוסיה במזרח אירופה - כך מסר מושל חרקוב, אולה סינגובוב. זאת כאשר השנה בידיוק מציינים 300 שנים להולדת הפילוסוף המוערך.

  • 08:33/שני בני אדם נהרגו בהפצצה הרוסית על בית הספר בלוהנסק

    שני בני אדם נהרגו בהפצצה של צבא רוסיה על בית ספר בלוהנסק שבאוקראינה - כך מסר סריי גאידאי, מושל האזור. עוד הוסיף כי בית הספר שנפגע, שימש כמקלט לכ-90 בני אדם. עד כה 30 בני אדם חולצו ו-60 נוספים עדיין לכודים תחת ההריסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully