וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: "המטרה היא שליטה מלאה בדונבאס ובדרום"

עודכן לאחרונה: 22.4.2022 / 18:01

זלנסקי: רוסיה דחתה הצעה להפסקת אש לרגל הפסחא. רוסיה טוענת שתקפה 58 מטרות צבאיות באוקראינה במהלך הלילה. 369,381 פליטים מאוקראינה נמלטו לגרמניה מפרוץ המלחמה

תושב מקומי מחזיק פגז על גג בניין מגוריו שנהרס במהלך פלישת בכפר יאידנה, אוקראינה, 20 באפריל 2022. רויטרס
תושב מקומי מחזיק פגז על גג בניין מגוריו שנהרס במהלך פלישת בכפר יאידנה, אוקראינה, 20 באפריל 2022/רויטרס
  • 17:58/האו"ם: פשעי המלחמה האפשריים שרוסיה ביצעה - "סיפור אימה"

    האו"ם תיאר את פשעי המלחמה האפשריים שרוסיה ביצעה באוקראינה כ"סיפור אימה" - הפגזה חסרת הבחנה, מאות הוצאות להורג סופיות והרס נרחב של חיי אזרחים. "כבר היה מרחץ דמים", אמרה רבינה שמדסאני, דוברת המשרד לזכויות אדם של האו"ם, "אנחנו מאוד מודאגים לגבי מה שיבוא אחר כך".

  • 14:37/האפיפיור: הפגישה עם הפטריאך הרוסי-אורטודוקסי בוטלה

    האפיפיור פרנציסקוס אמר כי פגישתו המתוכננת עם הפטריאך הרוסי-אורטודוקסי קיריל ביוני בוטלה משום שהיא "עלולה להוביל לבלבול רב". קיריל תמך בעבר ברוסיה בלחימתה באוקראינה וטען כי מצעדי גאווה הומוסקסואלים הם חלק מהסיבות לפלישה. הוא דמות דתית חזקה ברוסיה ובן בריתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. "אני מצטער שאני נאלץ לבטל פגישה שנייה עם קיריל אבל הבנו כי היא עלולה להוביל לבלבול רב", נמסר מהוותיקן.

  • 14:02/רוסיה: "המטרה היא שליטה מלאה בדונבאס ובדרום"

    גנרל בצבא רוסיה אמר כי המטרה של רוסיה היא שליטה מלאה בדונבאס ובדרום. עוד הוסיף הגנרל כי שליטה שכזו תאפשר מסדרון יבשתי לקרים.

  • 13:29/גרמניה: 369,381 פליטים מאוקראינה נמלטו לגרמניה מפרוץ המלחמה

    משרד הפנים של גרמניה אמר כי 369,381 פליטים מאוקראינה נכנסו לגרמניה מפרוץ המלחמה.

  • 11:04/רוסיה: תקפנו 58 מטרות צבאיות באוקראינה במהלך הלילה

    משרד ההגנה של רוסיה אמר כי במהלך הלילה הם תקפו 58 מטרות צבאיות באוקראינה. בין המטרות שהותקפו - אתרים בהם רוכזו כוחות בצבא אוקראינה, מחסני דלק וציוד צבאי.

  • 09:02/אוקראינה: מאה אלף בני אדם לכודים במריופול

    לפי הערכות באוקראינה, כמאה אלף בני אדם לכודים במריופול הנצורה. כמו כן, מעריכים כי 20 אלף בני אדם מתו בעיר כתוצאה ממתקפות צבא רוסיה וההפגזות, זה היום ה-58 ללחימה.

  • 08:39/אוקראינה: יותר מ-200 קברי אחים נראים בצילומי לווין ממערב למריופול

    אוקראינה טוענת כי זיהו קברי אחים בסמוך למריופול וכי אלו הם עדות לפשעי מלחמה של רוסיה נגד אזרחי אוקראינה. בצילומי לווין נראים יותר מ-200 קברים בעירייה ממערב למריופול.

  • 03:55/זלנסקי: יש להטיל מס מיוחד על מדינות שפותחות במלחמה

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר הלילה לאחר מפגש עם ראשי הבנק העולמי כי יש להטיל מס מיוחד על מדינות שפותחות במלחמה. לדבריו, על רוסיה, בשל היותה הגורם התוקפני, לשלם על כך שהיא הפרה את היציבות העולמית. בנוסף, זלנסקי קרא לכל מדינות העולם להתכונן לניתוק מוחלט של היחסים עם רוסיה.

  • 02:36/זלנסקי: רוסיה דחתה הצעה להפסקת אש לרגל הפסחא

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי פרסם הלילה הודעה שבה אמר כי רוסיה סירבה להצעה להכריז על הפסקת אש לרגל חג הפסחא. "זה מראה על האופן שבו מנהיגי מדינה זאת מתייחסים לאמונה הנוצרית באחד מהחגים השמחים והחשובים ביותר", אמר זלנסקי.

  • 01:58/ארה"ב תסייע באיסוף עדויות לפשעי מלחמה רוסיים באוקראינה

    שר המשפטים של ארצות הברית מריק גרלנד אמר הלילה כי אמריקה תסייע לאיסוף עדויות של פשעי מלחמה שבוצעו על ידי רוסיה באוקראינה. לדבריו, משרדו יצר קשר עם התביעה האוקראינית לצורך זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully