וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברוסיה: מסוקים רוסיים השמידו שיירה צבאית של כוחות אוקראינה

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 14:42

סגן ראש הממשלה האוקראיני: תשעה מסדרונות הומניטריים ייפתחו לפינוי אזרחים, כולל מכוניות פרטיות ממריופול. בכירים אמריקנים: פוטין מינה מפקד חדש להובלת המלחמה באוקראינה.

בווידאו: ג'ונסון וזלנסקי נסיירים ברחובות קייב/צילום: רויטרס, עריכה: אביעד בללי
  • 08:12/אוקראינה: קרינה גבוהה נמדדה בתעלות בצ'רנוביל

    קרינה גבוהה נמדדה בתעלות שחפרו חיילים רוסים ביער האדום בצ'רנוביל - כך אמר מפעיל הכוח הגרעיני של אוקראינה. עוד אמר כי במקום נמדדה קרינה הגבוהה פי עשרה מהקרינה המותרת.

  • 12:59/שני הרוגים בהפצצות על העיר דרגאצ'י במחוז חרקוב

    שני הרוגים בהפצצות על העיר דרגאצ'י במחוז חרקוב, דיווח מושל המחוז. בתוך כך, נשיא אוקראינה וולודומיר זלנסקי אמר כי אסור לאבד את האפשרות של פתרון דיפלומטי למלחמה.

  • 11:54/דיווח: מסוקים רוסיים תקפו שיירה צבאית אוקראינית

    מסוקים רוסיים תקפו והשמידו שיירה של כלי רכב חמושים ונשק נגד מטוסיםשל הכוחות האוקראיניים, כך על פי דיווח של סוכנות הידיעות איטרפקס שציטטה את משרד ההגנה רוסי. "מסוקי תקיפה מסוג KA-52 השמידו נשק וציוד צבאי של כוחות אוקראינה", דיווחה סוכנות הידיעות. המיקום ושעת התקיפה לא פורט.

  • 08:09/שיירה צבאית רוסית נראתה מזרחית לחרקוב

    שיירה צבאית רוסית נראתה מזרחית לחרקוב בתמונות לוויין. בתמונות נראו כלי רכב משוריינים, עליהם ארטילריה וכלי נשק.

  • 05:00/אוקראינה: אסרנו על ייבוא מרוסיה, קוראים למדינות העולם להחמיר בסנקציות

    אוקראינה הודיעה כי אסרה על כל ייבוא מרוסיה וקראה למדינות אחרות לעקוב ולהטיל סנקציות כלכליות מחמירות על מוסקבה. "היום הודענו רשמית על הפסקה מוחלטת של הסחר בסחורות עם המדינה התוקפת", כתבה שרת הכלכלה האוקראינית יוליה סבירידנקו בעמוד הפייסבוק שלה. "מעתה ואילך, אף מוצרים של הפדרציה הרוסית לא יוכלו להיות מיובאים לשטח המדינה שלנו", הוסיפה.

  • 02:49/פוטין מינה מפקד חדש להובלת המלחמה באוקראינה

    נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מינה הלילה גנרל חדש שיוביל את המלחמה באוקראינה. גורמים אמריקנים ואירופאים מסרו כי ההחלטה הגיע בעקבות כישלון צבא רוסיה לכבוש את קייב. לתפקיד מונה הגנרל אלכסנדר דבורניקוב, מפקד המחוז הצבאי הדרומי של רוסיה.

  • 01:33/זלנסקי: אוקראינה אסירת תודה על עזרתה של בריטניה

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הודה לראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון על מתן תמיכה צבאית לאוקראינה. בנאום שפרסם זלנסקי ברשתות החברתיות, אמר כי "בוריס היה בין אלה שלא הטילו ספק לרגע אם לתמוך באוקראינה. עוד אמר הנשיא כי "אוקראינה תמיד תהיה אסירת תודה לבוריס ולבריטניה".

  • 00:50/4,532 אוקראינים פונו במסדרונות הומניטריים בשבת

    4,532 בני אדם פונו מערי אוקראינה במסדרונות הומניטריים במהלך יום שבת, כך אמר היום סגן ראש הממשל הנשיאותי של אוקראינה קירילו טימושנקו. כמו כן, ביום שיששי הצליחו כ-6,665 בני אדם להימלט מהערים הנצורות במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully