וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחוד האירופי אישר את הסנקציות על רוסיה: במרכז - חרם על פחם

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 22:50

הקרמלין מודה: "ספגנו אבדות משמעותיות בכוחותינו, זאת טרגדיה עצומה". שר החוץ האוקראיני נפגש עם חברי נאט"ו ו-G7 במטרה לצבור עוד תמיכה במלחמה נגד רוסיה.

פחם. REUTERS/Wolfgang Rattay, רויטרס
פחם/רויטרס
  • 10:39/רוסיה: הרסנו מתקני אחסון דלק בארבע ערים אוקראיניות

    משרד ההגנה של רוסיה אמר כי השמיד מתקני אחסון דלק בערים האוקראיניות מיקולאייב, חרקוב, זפוריז'יה וצ'והויב. עוד נמסר כי המתקנים שימשו את האוקראינים כדי להעביר אספקת ציוד ומזון לחיילהם.

  • 20:14/האו"ם הצביע בעד השעיית רוסיה ממועצת זכויות האדם - ישראל תמכה

    האו"ם הצביע היום בעד השעיית רוסיה מחברותה במועצה לזכויות אדם של האו"ם,וישראל תמכה בהחלטה. שר החוץ יאיר לפיד מסר כי "ההצבעה היום אינה משנה את עמדתנו כלפי המועצה לזכויות אדם של האו"ם, שהיא גוף קיצוני, פגום מוסרית, מוטה ואנטי-ישראלי".

  • 15:22/שרי החוץ של הכלכלות הגדולות בעולם גינו את ה"מלחמה הברוטלית"

    שרי החוץ של הכלכלות הגדולות בעולם גינו את ה"מלחמה הברוטלית" שמנהלת רוסיה באוקראינה לאחר שנפגשו עם שר החוץ האוקראיני. בהצהרה נסמר כי מעשי הטבח בבוצ'ה והמקומות אחרים הם הפרה חמורה של החוק הבינלאומי.

  • 14:44/אוקראינה מאשימה: רוסיה מתכננת מתקפה מחודשת על קייב

    בכיר בצבא האוקראיני אמר כי רוסיה מתכננת לשוב ולחדש את המתתקפה על קייב, אם תצליח להשתלט על דונבאס.

  • 12:26/זלנסקי לפרלמנט היווני: חייבים להעמיד לדין את רוסיה

    נשיא אוקראינה וולודומיר זלנסקי בנאום וירטואלי בפני הפרלמנט היווני: אנחנו חייבים להעמיד לדין את רוסיה ולהציל את האנשים שעדיין נמצאים בחיים בעיר מריופול.

  • 12:16/שר החוץ האוקראיני לנאט"ו: "אנחנו צריכים נשק, נשק, נשק"

    שר החוץ האוקראיני דמיטרו קולבה נפגש עם חברי נאט"ו ו-G7 במטרה לצבור עוד תמיכה במלחמה נגד רוסיה. "באתי לכאן היום כדיו לדון בשלושה דברים חשובים: נשק, נשק, נשק", הוא אמר. קולבה ביקש באופן ספציפי מטוסים, טילים, כלי רכב חמושים ומערכות הגנה אווירית. רוסיה החריפה את מתקפותיה במזרח ודרום אוקראינה לאחר שנסוגה מסביבות הבירה קייב.

  • 11:25/בריטניה: רוסיה ממשיכה לתקוף באזור דונבאס ובמזרח אוקראינה

    המודיעין הצבאי של בריטניה עדכן שהתקיפות האוויריות של רוסיה נמשכות לאורך קו שליטתה בדונבאס. בציוץ שפרסם משרד ההגנה הבריטי בטוויטר, נכתב גם שהכוחות הרוסיים מתמקדים בפעולות התקפיות במזרח אוקראינה.

  • 22:38/הסנקציות החדשות אושרו רשמית על ידי האיחוד האירופי: במרכז - הפחם

    האיחוד האירופי אישר רשמית את סבב הסנקציות החדש נגד רוסי, שבמרכזו חרם על פחם רוסי. בתוך כך, דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב הכחיש שרוסיה אחראית לפשעי מלחמה בראין לרשת סקיי הבריטית - והודה ש"הכוחות הרוסים ספגו אבדות משמעותיות וזאת טרגדיה עצומה".

  • 09:43/אוקראינה: שואפים לפתוח 10 מסדרונות פינוי הומניטריים מהערים הנצורות

    סגנית ראש ממשלת אוקראינה, אירינה ורשצ'וק, אמרה כי מדינתה שואפת לפתוח עשרה מסדרונות הומניטריים מהערים הנצורות בהמשך היום. במקביל, שירות החירום הממלכתי של אוקראינה באזור דונייצק עדכן שפינה 198 בני אדם אתמול, מתוכם 45 ילדים.

  • 08:47/דיווח בארה"ב: הפנטגון אימן חיילים אוקראינים לפני הפלישה הרוסית

    הפנטגון אימן חיילים בצבא אוקראינה להשתמש במל"טים חמושים ונשקים אחרים לפני הפלישה הרוסית - כך דווח בניו יורק טיימס. עוד דווח כי נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי חבילת הסנקציות החדשה של המערב נגד רוסיה אינה מספיקה. "ללא אמצעים חמורים יותר ואספקה של נשק, רוסיה עלולה לצאת להתקפה חדשה ועקובה מדם", אמר.

  • 07:28/נאט"ו: המלחמה בין רוסיה ואוקראינה עלולה להימשך שנים

    מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג אמר כי המלחמה בין רוסיה ואוקראינה עלולה להמשיך שנים משום שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין רוצה לדבריו "לשלוט בכל אוקראינה". כמו כן, המזכ"ל הודה לארצות הברית שהטילה סנקציות על רוסיה ותמכה באוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully