וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: השגנו את מטרותינו לשלב הראשון של המבצע

עודכן לאחרונה: 25.3.2022 / 23:37

נשיא ארה"ב נפגש עם חיילים אמריקנים סמוך לגבול. הצבא הרוסי שיגר טילי שיוט לעבר מרכז הפיקוד של חיל האוויר האוקראיני. הקרמלין: 1,350 חיילים רוסים מתו מתחילת הלחימה

אזרחים נושאים פלטות עץ במריופול ברקע ההרס מהלחימה באוקראינה, 25 במרץ 2022. רויטרס
אזרחים נושאים פלטות עץ במריופול ברקע ההרס מהלחימה באוקראינה, 25 במרץ 2022/רויטרס
  • 22:30/האו"ם: יש לנו מידע שמאושש את קיומם של קברי אחים במריופול

    האו"ם הודיע כי בידיו מידע "הולך ומתחזק" לפיו במריופול הנצורה ישנם קברי אחים. ראש צוות זכויות האדם של האו"ם באוקראינה, מתילדה בוגנר, אמרה כי אף הצליחה לקבל מידע לוויני לפחות על קבר אחד מסוג זה.

  • 22:00/צבא אוקראינה: טילי שיוט פגעו במרכז פיקוד של חיל האוויר

    טילי שיוט של צבא רוסיה פגעו במרכז הפיקוד של חיל האוויר האוקראיני בעיר בוויניצה שבמערב המדינה - כך הודיע צבא אוקראינה. לפי ההצהרה, הטילים הסבו "הרס משמעותי" לתשתיות הבסיס.

  • 21:36/ביידן נפגש עם כוחות אמריקנים בגבול אוקראינה

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נחת בפולין ונפגש עם כוחות צבא ארצות הברית הממוקמים 80 קילומטרים משטחי הלחימה. ביידן אמר לכוחות הדיוויזיה המוטסת ה-82 כי ללחימה באוקראינה צפויה להיות השפעה מעבר לגבולותיה. ביידן נפגש עם הכוחות בשדה התעופה של העיר ז'שוב, בנקודה הכי קרובה לאזור הלחימה על שטחי נאט"ו.

  • 20:03/הערכות בארה"ב: רוסיה תמקד את הלחימה במזרח אוקראינה

    בארצות הברית מעריכים כי רוסיה תמקד את הלחימה במחוז דונבאס שבמזרח המדינה, ולא בקייב - כך אמר גורם בכיר במשרד ההגנה האמריקני. לדברי הגורם, ייתכן ורוסיה תנסה לנתק את הכוחות האוקראינים במזרח ובמערב, במה שנראה כמאמץ למינוף עמדותיה במשא ומתן.

  • 18:15/נשיא פולין נחת סמוך לגבול אוקראינה לקראת פגישתו עם ביידן

    נשיא פולין, אנדז'יי דודה, נחת בעיר ז'שוב הקרובה לגבול אוקראינה לקראת פגישתו עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. מוקדם יותר, מטוסו של דודה נאלץ לבצע נחיתת חירום בוורשה ולא ברור מה הייתה הסיבה לכך.

  • 16:40/שר ההגנה הרוסי: 1,351 חיילים רוסים מתו מתחילת הלחימה

    שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו אמר כי 1,351 חיילים של הצבא הרוסי מתו מתחילת הלחימה באוקרינה שאותה מכנים ברוסיה "מבצע מיוחד". דבריו צוטטו בסוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס ולפי הדיווח מספר הפצועים הגיע ל-3,825.

  • 15:36/רוסיה: השגנו את המטרות שלנו לשלב הראשון של המבצע באוקראינה

    שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו אמר כי מוסקבה השיגה את המטרות העיקריות שלה לשלב הראשון במצבע באוקראינה - כך דווח בכלי תקשורת במדינה. שויגו הוסיף כי רוסיה תמשיך ב"מבצע המיוחד" עד שיושגו מטרות שהציב הנשיא ולדימיר פוטין.

  • 13:37/הקרמלין: שום דבר נורא לא יקרה אם נודח מפורום G20

    גורמים בקרמלין אמרו ששום דבר נורא לא יקרה אם רוסיה תודח מפורום G20. "אם ארצות הברית ובעלות בריתה יצליחו לגרש את רוסיה מהפורום שום דבר נורא לא יקרה משום שרבים מהחברים בקבוצה בכל מקרה נמצאים במלחמה כלכלית עם מוסקבה", נמסר מטעמם. עוד מסרו כי ארצות הברית מעלה את האפשרות שרוסיה תשתמש בנשק כימי כדי להסיט את תשומת הלב משאלות מביכות עבור וושינגטון.

    כמו כן, דובר הקרמלין אמר כי הסנקציות שהמערב מטיל על ראש סברבנק - בנק ההשקעות של רוסיה והבנק הגדול ביותר במדינה, אינן מהוות איום עבורם.

  • 13:15/אוקראינה: 300 בני אדם נהרגו בהתקפה של רוסיה על תיאטרון במריופול

    מועצת העיר מריופול העריכה כי כ-300 בני אדם נהרגו בהפצצה של צבא רוסיה על תיאטרון בעיר לפני תשעה ימים. לדבריהם, ככל הנראה 1,300-800 בני אדם הסתתרו בתיאטרון מפני ההפגזות של רוסיה על העיר הנצורה.

  • 12:24/ארדואן: טורקיה לא תוכל להטיל סנקציות על רוסיה

    נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן אמר כי דבריו של מקבילו האוקראיני וולודימיר זלנסקי על הצורך במשאל עם לפשרות עם רוסיה הן "מנהיגות חכמה". בשיחה עם עיתונאים בטיסה חזרה מפסגת נאט"ו בבריסל, אמר ארדואן גם כי טורקיה לא תוכל להטיל סנקציות על רוסיה בשל צרכי האנרגיה ושיתוף הפעולה שלה.

  • 12:18/צ'רניהיב: כוחות רוסיים כיתרו את העיר

    המושל האזורי של צ'רניהיב שבצפון אוקראינה אמר העיר נותקה על ידי כוחות רוסיים. "העיר כותרה מבצעית על ידי האויב", אמר המושל ויאצ'סלב צ'אוס בטלוויזיה הלאומית, והוסיף כי העיר נתונה באש ארטילריה ומטוסי קרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully