וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרמלין: נשתמש בנשק גרעיני אם יאיימו על קיומנו

זלנסקי ישתתף באופן וירטואלי בפסגת נאט"ו בהמשך השבוע. ארה"ב ונאט"ו מאמינות שבלארוס עלולה להצטרף בקרוב לרוסיה בלחימה באוקראינה

עשן במתחם תעשייתי במריופול, 22 במרץ 2022. רויטרס
עשן במתחם תעשייתי במריופול, 22 במרץ 2022/רויטרס
  • 21:26/ארה"ב ונאט"ו מאמינות שבלארוס עלולה להצטרף לרוסיה במלחמה

    ארצות הברית ונאט"ו מאמינות שבלארוס עלולה בקרוב להצטרף לרוסיה במלחמה נגד אוקראינה - כך אמרו גורמים מאמריקה ונאט"ו ל-CNN. עוד הגורמים כי בלארוס כבר נוקטת בצעדים שמקרבים אותה לכניסה למלחמה.

  • 21:08/הקרמלין: נשתמש בנשק גרעיני אם יאיימו על עצם קיומנו

    דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר כי רוסיה תשתמש בנשק גרעיני רק אם יאיימו על עצם קיומה. זאת, לאחר שבחודש שעבר הורה פוטין להעמיד את הכוחות הגרעיניים של רוסיה בכוננות גבוהה.

  • 21:04/זלנסקי ישתתף מרחוק בפסגת נאט"ו

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי יקח חלק באופן וירטואלי בפסגת נאט"ו בהמשך השבוע.

  • 19:22/מושל מחוז באוקראינה: רוסיה יורה אל עבר אזרחים במריופול

    מושל במחוז דונייצק פבלו קירילנקו אמר כי כוחות רוסיים יורים ללא בהחנה באזורי וגורים בעיר מריופול שבמחוז. עוד הוסיף המושל כי האש הרוסית מכוונת באותה מידה אל אזרחים כמו אל חיילים אוקראינים. עד כה הכחישה רוסיה כי היא פוגעת בכוונה באזרחים אוקראינים.

  • 19:08/רקטה הרסה תחנת רכבת אוקראינית והרגה בן אדם

    רקטות פגעו והרסו תחנת את הרכבת פבלורד" שבמרכז-מזרח אזור דניפרו שבאוקראינה - כך הודיע מושל האזור ולנטין רזניצ'נקו. בנפילת הרקטות נהרג אדם אחד ונגרם נזק למסילת הרכבת, שמונע
    מעבר רכבות בתחנה לזמן לא מוגבל.

  • 18:31/ארה"ב: כוחות רוסיים תקפו בכוונה תשתיות אזרחיות, חשד לפשעי מלחמה רוסים

    לארצות הברית יש ראיות ברורות שכוחות רוסים תקפו בכוונה תשתיות אזרחיות, בהן בתי חולים ומקומות מחסה - כך אמר פקיד הגנה אמריקאי בכיר. עוד הוסיף הפקיד כי ארצות הברית יודעת על פעולות של כוחות רוסיים, שיכולות להחשב כפשעי מלחמה, וכי הנשיא האמריקני ג'ו ביידן עוזר לספק ראויות לבחיקות בנושא פשעי מלחמה רוסיים.

  • 18:06/ארה"ב: כחות אוקראינים נלחמים להחזיר שטחים שנכבשו על ידי רוסיה

    כוחות אוקראינים נלחמים כדי להחזיר שטחים שנכבשו על ידי כוחות רוסיה - כך אמר היום גורם הגנה אמריקני בכיר. הגורם הוסיף כי האוקראינים נלחמים כדי להשתלט חזרה על העיר חרסון, ודוחקים את הכוחות הרוסיים במצפון מזרח העיר מיקולאייב. עוד הוסיף הגורם, כי הכוחות האוקראינים "מסוגלים ורוצים" להשתלט חזרה על השטחים, וכי טרם ברור האם מדובר ב"תוכנית מבצעית גדולה יותר" של צבא אוקראינה.

  • 16:59/אוקראינה: לפחות 100 אלף אזרחים ניסו להימלט ממריופול

    סגנית ראש ממשלת אוקראינה אירינה ורשצ'וק אמרה שלפחות 100 אלף אזרחים ניסו להימלט ממריופול בדרום אוקראינה, אך לא יכלו בגלל היעדר מסדרונות בטוחים מחוץ לעיר הנמל הנצורה. לדבריה, הפגזה על ידי כוחות רוסיים מונעת גם מעובדי ההצלה לגשת לאתר של התיאטרון שהופצץ במריופול.

  • 16:46/אזעקה נשמעה בבית חולים שדה באוקראינה

    אזעקה נשמעה בבית החולים הישראלי באוקראינה. הצוות הרפואי והמטופלים ירדו למקלטים.

  • 16:33/אוקראינה: כ-300 אלף בחרסון נותרו ללא מזון

    משרד החוץ של אוקראינה אמר שכ-300 אלף בני אדם בעיר הכבושה חרסון נשארו ללא מזון ואספקה ​​רפואית, והאשים את רוסיה במניעת התפנות אזרחים לשטח שבשליטת אוקראינה. "300 אלף אזרחיה של חרסון עומדים בפני קטסטרופה הומניטרית בגלל המצור של הצבא הרוסי. המזון והאספקה ​​הרפואית כמעט אזלו, ובכל זאת רוסיה מסרבת לפתוח מסדרונות הומניטריים כדי לפנות אזרחים", אמר דובר המשרד אולג ניקולנקו בטוויטר.

  • 13:32/זלנסקי: אנחנו על סף הישרדות במלחמה

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר לפרלמנט האיטלקי כי ארצו נמצאת על סף הישרדות במלחמתה עם רוסיה, שלדבריו רוצה לפרוץ דרך לשאר אירופה. "עבור החיילים הרוסים, אוקראינה היא השער של אירופה, שדרכה הם רוצים לפרוץ פנימה, אבל אסור לתת לברבריות לעבור", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully