וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עשרות הרוגים בהתקפה על בסיס צבאי אוקראיני בדרום המדינה

זלנסקי אמר כי הגיע הזמן לשיחות "משמעותיות" עם מוסקבה והכריז על תכנית סיוע לעקורים במדינתו. יותר מ-130 אנשים חולצו מהתיאטרון שהופגז בעיר מריופול, חשש לחיי מאות

אישה מסתכלת על הנזק של הפצצות הרוסים בשכונת מגורים בקייב, אוקראינה, 18 במרץ 2022. AP
אישה מסתכלת על הנזק של הפצצות הרוסים בשכונת מגורים בקייב, אוקראינה, 18 במרץ 2022/AP
  • 09:29/דיווח ברוסיה: הצבא הרוסי השתמש בטילים על-קוליים באוקראינה

    סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס דיווחה כי משרד ההגנה של רוסיה הודיע שהשמיד מחסן תת-קרקעי גדול לטילים ותחמושת של מטוסים באזור איבנו-פרנקיבסק באוקראינה באמצעות טילים היפרסוניים. המשרד מסר גם שהוא השמיד גם מרכזי רדיו וסיור צבאי אוקראיני ליד עיר הנמל אודסה באמצעות מערכת טילי חוף.

  • 16:58

    צוות קוסמונאוטים רוסים הגיע היום לתחנת החלל הבינלאומית כשהוא לבוש במדים כחולים-צהובים, צבעי דגל אוקראינה. שלושת הקוסמונאוטים ישהו בתחנה למשך כחצי שנה. הפעולה, הנראית כהתנגדות לפלישה הרוסית לאוקראינה, הוסברה על ידי אחד הקוסמונאוטים: "היה לנו הרבה חומר צהוב, אז היינו צריכים להשתמש בו".

  • 15:24/ניו יורק טיימס: קרבות קשים בעיר מריופול

    בניו יורק טיימס דווח על קרבות קשים המתנהלים בעיר מריופול הנצורה, בזמן שכוחות ההצלה במירוץ אחר ניצולים שנקברו מתחת להריסות התיאטרון שהופגז.

  • 14:26/דיווח: עשרות הרוגים בהפגזה על בסיסים צבאיים בדרום אוקראינה

    סוכנות הידיעות הצרפתית AFP דיווחה על עשרות הרוגים בהפגזה על בסיסים צבאיים בעיר מיקולאייב בדרום אוקראינה. "לא פחות מ-200 חיילים ישנו בצריפים" כשהרוסים תקפו. "לפחות 50 גופות נמצאו, אבל אנחנו לא יודעים כמה אחרים נמצאים בהריסות", אמר עד ראייה.

  • 09:20/אוקראינה: 112 ילדים נהרגו עד כה במלחמה

    משרד התובע הכללי של אוקראינה מסר כי 112 ילדים נהרגו עד כה במלחמה. עוד נמסר כי 140 ילדים נפצעו.

  • 04:26/זלנסקי הכריז על תכנית סיוע לאוקראינים שנעקרו מבתיהם

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הכריז על תכנית סיוע לאוקראינים שנעקרו מבתיהם בעקבות פלישת רוסיה למדינה. בין היתר, התכנית תעזור לעקורים למצוא עבודה במקומות בהם הם נמצאים כעת, תספק להם דיור ותיתן תמיכה למשפחות שמשכנות אותם בבתיהן.

  • 02:47/ארה"ב: קלינטון ובוש ביקרו בכנסייה אוקראינית לאות הזדהות

    נשיאי ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון הדמוקרטי וג'ורג' בוש הרפובליקני, ביקרו בכנסייה אוקראינית בשיקגו, לאות הזדהות עם המדינה אליה פלשה רוסיה. "אמריקה עומדת מאוחדת לצד תושבי אוקראינה הנלחמים על החופש והעתיד שלהם", כתב בוש בעמוד האינסטגרם שלו.

  • 01:26/זלנסקי: לא ידוע כמה אנשים נהרגו בהפגזת התיאטרון במריופול

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי אין מידע לגבי מספר האנשים שנהרגו בהפגזת התיאטרון בעיר מריופול, בו התחבאו מאות אנשים בשעה שהופצץ. הוא מסר כי יותר מ-130 בני אדם חולצו מההריסות עד כה.

  • 01:06/זלנסקי: הגיע הזמן לשיחות "משמעותיות" עם מוסקבה

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי קרא לשיחות שלום וביטחון "משמעותיות" עם מוסקבה, והוסיף שזו תהיה ההזדמנות האחרונה של רוסיה למזער את הנזק שכבר עשתה כשפלשה לאוקראינה. "הגיע הזמן לפגישה, זה הזמן לדבר", אמר בנאום בווידאו שפרסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully