וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין נאם בעצרת המונים במוסקבה, ביידן ונשיא סין בשיחה מתוחה

נשיא רוסיה נאם מול עשרות אלפים בעצרת במוסקבה ובירך על "המבצע המיוחד" - נאומו נפסק באמצע. מועצת העיר קייב: 222 בני אדם נהרגו במתחילת המלחמה, בהם 4 ילדים

מכבי אש אוקראינים מכבים שריפה במחסן לאחר הפצצה רוסית בפאתי קייב, אוקראינה, 17 במרץ 2022. Vadim Ghirda, AP
מכבי אש אוקראינים מכבים שריפה במחסן לאחר הפצצה רוסית בפאתי קייב, אוקראינה, 17 במרץ 2022/AP
  • 21:21/ביידן הזהיר את נשיא סין: אם תסייעו לרוסיה - תשאו בהשלכות

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הזהיר את נשיא סין, שי ג'ינפינג, כי אם מדינתו תספק עזרה חומרית לרוסיה, היא "תישא בהשלכות לא רק מארצות הברית, אלא מהעולם כולו" - כך אמר גורם בכיר לסוכנות הידיעות רויטרס.

  • 21:52/נשיא צרפת ביקש מפוטין: הסר את המצור מעל מריופול

    נשיא צרפת עמנואל מקרון קרא לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין להסיר את המצור מעל מריופול, לאפשר מסדרונות הומניטריים ולהורות על הפסקת אש מידית. השניים שוחחו במשך כ-70 דקות, כך נמסר ממשרדו של מקרון.

  • 22:48/אחד מקווי החשמל התקולים בתחנת הכוח בזפוריז'יה תוקן על ידי מומחים אוקראיניים

    אחד מקווי החשמל התקולים בתחנת הכוח בזפוריז'יה תוקן על ידי מומחים אוקראיניים - כך דווח על ידי סוכנות הידיעות האוקראינית Interfax. שלושה מחמשת קווי החשמל בתחנת הכוח הגדולה באירופה נותקו או שובשו לאחר התקיפה הרוסית במקום.

  • 18:42/חבר צוות המשא ומתן הרוסי: "קרובים להסכמה על פירוזה של אוקראינה"

    חבר צוות המשא ומתן הרוסי, ולדימיר מדינסקי, טען כי רוסיה ואוקראינה "במחצית הדרך" להסכמה על פירוזה של האחרונה. לדבריו, הם עומדים בהסכמה על מעמדה הניטרלי של אוקראינה וויתור על הצטרפות לנאט"ו.

  • 18:18/נשיא סין לביידן: "לעצור את המלחמה בהקדם האפשרי"

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שוחח עם מקבילו בסין, שי ג'ינפינג. לפי הודעת התקשורת הממלכתית הסינית, ג'ינפינג אמר לביידן שהעדיפויות העליונות שלו הן "להמשיך בדיאלוג ובמשא ומתן, להימנע מוות של אזרחים, למנוע אסון הומניטרי, להפסיק את הלחימה ולעצור את המלחמה בהקדם האפשרי".

  • 16:32/זלנסקי: ישנם מאות לכודים מתחת להריסות התיאטרון במריופול

    הנשיא זלנסקי אמר שעדיין ישנם מאות לכודים מתחת להריסות התיאטרון במריופול. "נמשיך את עבודת החילוץ", הוסיף.

  • 15:21/פוטין נאם בעצרת תמיכה בפלישה הרוסית במוסקבה ובירך על "המבצע המיוחד"

    נשיא רוסיה, וולדימיר פוטין נאם בעצרת להבעת תמיכה בפלישת רוסיה לאוקראינה, שמתקיימת באצטדיון לוז'ניקי שבמוסקבה. בנאומו מברך פוטין על "המבצע המיוחד" באוקראינה. הנאום שודר בטלוויזיה הממלכתית הרוסית, אולם השידור נפסק באמצע דבריו של פוטין ועבר להשמיע שירים פטריוטיים, לדברי הקרמלין בשל "תקלות טכניות".

  • 14:22/אוקראינה: "לא נוותר על הצטרפות לאיחוד האירופי בעבור רוסיה"

    סגן הרטמכ"ל של אוקראינה אנדריי סיביהה אמר כי אוקראינה לא תוותר על הצטרפות לאיחוד האירופי כדי להגיע לפשרה עם רוסיה בנושא סיום המלחמה. "זו הבחירה שלנו, הבקשה לחברות באיחוד האירופי הוגשה ועכשיו היא מיושמת בפועל", אמר סיביהה. עוד הוסיף סגן הרמטכ"ל ואמר לערוץ הטלווזיה הלאומי כי המשא ומתן עם רוסיה נמשך, אך הוא קשה.

  • 13:25/אוקראינה: 222 בני אדם נהרגו בקייב מתחילת המלחמה

    מועצת העיר קייב טוענת כי 222 בני אדם נהרגו בעיר הבירה האוקראינית מאז תחילת המלחמה. מתוך כלל ההרוגים, מתו 60 אזרחים וארבעה ילדים.

  • 12:30/נאום זלנסקי יוקרן בשידור חי בכיכר הבימה בתל אביב

    ראש עיריית תל אביב רון חולדאי מסר כי הוא נענה לבקשת שגרירות אוקראינה לקיים הקרנה פומבית של נאומושל הנשיא האוקראיני וולודימיר זלנסקי. הנאום יועבר בשידור חי ביום ראשון הקרוב, 20 במרץ, בשעה 18:00 לחברי הכנסת, ויוקרן במקביל בכיכר הבימה בתל אביב על גבי מסך ענק, החלק מאירוע תמיכה שיקרא "ישראל עומדת לצד אוקראינה".

    ממארגני האירוע נמסר כי "ביום ראשון נקיים מפגן תמיכה בעם האוקראיני ובמלחמתו הצודקת בפלישה הברברית של רוסיה לאדמתו. אנחנו קוראים לציבור הישראלי להגיע ולהביע תמיכה וסולידריות יחד איתנו, ולדרוש ממדינת ישראל עמדה חד משמעית ושאינה משתמעת לשני פנים בתמיכה באוקראינה וגינויה של רוסיה".

  • 12:08/אוקראינה: "שוחחנו עם האיחוד האירופי על סנקציות נוספות"

    שר החוץ האוקראיני דמיטרו קולבה אמר כי שוחח עם ראש מדיניות החוץ של האיחוד האירופי, ג'וזפ בורל, על חבילת סנקציות נוספת נגד רוסיה בעקבות המלחמה באוקראינה."הלחץ ימשיך לעלות כל עוד יידרש כדי לעצור את הברבריות הרוסית. דנו גם בהגנה ועזרה לאוקראינים שברחו מההפצצות הרוסיות לאיחוד האירופי", כתב שר החוץ בחשבון הטוויטר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully