וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיגים אירופים נפגשו עם זלנסקי בקייב, פוטין: אוקראינה לא מראה רצינות

ראשי ממשלות פולין, צ'כיה וסלובניה נועדו עם נשיא אוקראינה והביעו בו תמיכה. ביידן ייפגש בשבוע הבא עם מנהיגי נאט"ו בבריסל וידון עמם במלחמה

טנקים רוסיים שנתפסו בסומי
14.3.22. רויטרס
טנקים רוסיים שנתפסו בסומי 14.3.22/רויטרס
  • 22:10/פוטין: אוקראינה לא מראה מחויבות רצינית למציאת פתרונות

    נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צינן את האופטימיות בעקבות המשא ומתן בין מדינתו לאוקראינה, ואמר כי קייב "לא מראה מחויבות רצינית" למציאת פתרון לסיום המלחמה. כך נמסר בהצהרה של הקרמלין בעקבות שיחה בין פוטין לנשיא המועצה האירופית שארל מישל.

  • 22:33/ארה"ב: נעניק תוספת של יותר מ-186 מיליון דולר לסיוע לפליטים

    ארצות הברית תעניק יותר מ-186 מיליון דולר נוספים לסיוע הומניטרי לפליטים מאוקראינה - כך אמר שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן.

  • 23:30/ראש ממשלת פולין: אנו נלחמים לא רק למען אוקראינה, אלא גם למען עצמנו

    ראש ממשלת פולין אמר בפגישה עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי כי מדינתו "יודעת שהיא נלחמת ברוסים לא רק למען אוקראינה, אלא גם למען עצמה".

  • 21:55/אוקראינה: השיחות עם רוסיה היו קשות, אך יש מקום לפשרה

    בכיר אוקראיני מסר כי השיחות עם רוסיה על סיום המלחמה היו "קשות מאוד", אך יש "בהחלט מקום לפשרה". הוא הוסיף כי המו"מ יימשך גם מחר. במהלך המו"מ אמר נציג מטעם אוקראינה כי השיחות עם רוסיה עומדות בפני "סתירות יסוד".

  • 21:24/יועץ של זלנסקי: כ-20 אלף בני אדם פונו מהעיר מריופול

    יועץ של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי עדכן כי כ-20 אלף בני אדם פונו מהעיר מריופול. מוקדם יותר טענו באוקראינה שהדפו ניסיון של צבא רוסיה להשתלט על העיר.

  • 21:00/מקונל: טרם הושגה החלטה על העברת מטוסי קרב לאוקראינה

    מנהיג הרפובליקנים בסנאט בארצות הברית, מיץ' מקונל, אמר כי טרם הושגה החלטה בדבר חימוש אוקראינה במטוסי קרב, שיועברו אליה מפולין. בשבוע שעבר דחתה ארצות הברית את הצעתה של פולין להעביר מטוסי קרב אלו לידי קייב.

  • 20:17/ראשי ממשלות פולין, צ'כיה וסלובניה הגיעו לקייב

    ראשי הממשלה של פולין, צ'כיה וסלובניה הגיעו לקייב לקראת פגישתם עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי.

  • 19:52/עיתונאית נוספת נהרגה בתקיפה ליד קייב

    העיתונאית האוקראינית אולקסנדרה קובשינובה נהרגה בתקיפה אתמול בקייב - כך לפי דיווחים בכלי תקשורת אמריקניים. קובשינובה, בת 24, נהרגה באותה תקיפה בה נהרג צלם רשת החדשות האמריקנית "פוקס ניוז".

  • 19:37/הבית הלבן: ביידן ייפגש עם מנהיגי נאט"ו וידון עמם על המלחמה באוקראינה

    הבית הלבן אישר כי נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ייפגש בשבוע הבא עם מנהיגי נאט"ו בבריסל כדי לדון עמם על המלחמה באוקראינה ולהביע את תמיכת ארה"ב בקייב.

  • 17:43/זלנסקי: "97 ילדים נהרגו עד כה במלחמה"

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר היום כי עד כה נהרגו 97 ילדים מראשית הפלישה למדינה על ידי רוסיה. זלנסקי אמר את הדברים בנאום שנשא בפני הפרלמנט בקנדה.

  • 17:21/צלם של פוקס ניוז נהרג באוקראינה

    צלם של רשת החדשות האמריקנית פוקס ניוז נהרג היום ליד קייב. הצלם, פייר זאקרזבסקי, סיקר את המלחמה מטעם הרשת. כתב הערוץ טריי יינגסט, הודיע על מותו וספד לו בציוץ בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully