וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רוסיה ממשיכה בהסלמה; בנט שוחח עם פוטין וזלנסקי

אוקראינה: "לפחות 9 הרוגים בהפצצת מגדל טלוויזיה בצפון-מערב המדינה". ראש עיריית חרקוב: "הרוסים מפציצים את העיר בלי הפסקה". מריופול: ההפגזות של הרוסים מונעים את העברת המשלוח ההומניטרי לעיר

מבנה שנפגע מהפגזה באובולון, קייב, אוקראינה, 14 במרץ 2022. רויטרס
מבנה שנפגע מהפגזה באובולון, קייב, אוקראינה, 14 במרץ 2022/רויטרס
  • 19:27/פוטין ובנט שוחחו טלפונית

    נשיא רוסיה ולדימיר פוטין וראש הממשלה נפתלי בנט שוחחו היום בטלפון בנוגע למלחמה באוקראינה. על פי גורם מדיני, ראש הממשלה יצא במהלך ישיבת הממשלה לשיחה פוטין, שארכה כשעה וחצי. בנט ופוטין שוחחו על המאמצים להפסקת האש בין רוסיה ואוקראינה, וכן על הסיוע ההומניטארי של ישראל לאיזור. השיחה התקיימה בהמשך לשיחתו של רה"מ עם נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, בצאת השבת.

  • 20:37/אחרי השיחה עם פוטין: רה"מ בנט שוחח גם עם זלנסקי

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי שוחח הערב טלפונית עם ראש הממשלה נפתלי בנט. זאת, לאחר שמוקדם יותר קיים בנט שיחה בת כשעה וחצי עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

  • 20:22/משרד החוץ האמריקני: "פוטין ממשיך בהסלמה מיום ליום"

    משרד החוץ של ארצות הברית פרסם היום הודעה בה האשים את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בכל שהוא ממשיך את ההסלמה מיום ליום. בהודעה נכתב כי הפתרון היחיד למצב הוא הפסקת האלימות מצידו של פוטין. המשרד שב על הקריאה לאזרחי ארצות הברית השוהים ברוסיה לצאת מהמדינה מידית.

    בהודעה נכתב כי ארה"ב הבהירה לסין כי לא תקבל תמיכה כלפי רוסיה מצידה, וכי האמריקנים דרוכים כדי לוודא כי תמיכה כזו אכן לא מתרחשת.

  • 21:43/מפגינה פרצה לשידורי הטלוויזיה הרוסית עם שלט: "אל תאמינו לתעמולה"

    מפגינה פרצה הערב לשידורי החדשות בערוץ 1 הממלכתי של רוסיה, והניפה שלט עליו נכתב "עצרו את המלחמה, אל תאמינו לתעמולה". שידורי הערוץ נוהגים לתאר את הפלישה לאוקראינה כ"מבצע מיוחד לטהר נאציזם" מהמדינה.

  • 19:22/אוקראינה: "לפחות 9 הרוגים במתקפה על מגדל טלוויזיה בצפון-מערב המדינה"

    לפחות תשעה נהרגו ותשעה נוספים נפצעו בתקיפה אווירית על מגדל טלוויזיה במחוז ריבנה שבצפון-מערב אוקראינה - כך אמר מושל המחוז. לפי המושל, יש כמה לכודים נוספים בין ההריסות.

  • 19:06/ראש עיריית חרקוב: "רוסיה מפגיזה את העיר ללא הפסקה"

    ראש עיריית חרקוב, איגור טרחוב אמר היום כי רוסיה מפגיזה את העיר "ללא הפסקה". טרם ידוע מספר הקורבנות במתקפה על העיר השנייה בגודלה באוקראינה.

  • 17:32/ארה"ב: זלנסקי צפוי לנאום בפני הקונגרס האמריקני

    מנהיג הרוב בסנאט האמריקני צ'אק שומר ויו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי אמרו כי נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ינאם באופן וירטואלי בקונגרס האמריקני ביום רביעי. "הקונגרס נותר בלתי מתפשר במחויבות שלנו לתמוך באוקראינה כשהם מתמודדים עם התוקפנות האכזרית והשטנית של פוטין, ולהעברת חקיקה כדי לשתק ולבודד את הכלכלה הרוסית וכן לספק סיוע הומניטרי, ביטחוני וכלכלי לאוקראינה", אמרו.

  • 17:29/מריופול: ההפגזות של הרוסים מונעים את העברת המשלוח ההומניטרי לעיר

    סגנית ראש הממשלה של אוקראינה אירינה ורשצ'וק אמרה כי ההפגזות של הכוחות הרוסיים מונעים את העברת המשלוח ההומניטרי לעיר הנמל מריופול. לדבריה, שיירה ניסתה להגיע לעיר המכותרת כדי לספק סיוע ולסייע בפינוי נשים וילדים, אך, כמו בניסיונות דומים בשבוע האחרון, היא לא הצליחה להגיע לעיר.

  • 15:05/160 מכוניות פרטיות עזבו את העיר מריופול

    מועצת העיר של העיר מריופול שבאוקראינה אמרה כי 160 מכוניות פרטיות הצליחו לעזוב את העיר, המוקפת בכוחות רוסים, במהלך היום ויצאו אל עבר העיר ברדיאנסק. "נכון לשעה 13:00 יותר מ-160 מכוניות פרטיות הצליחו לצאת", נכתב בפוסט מטעם מועצת העיר.

    במהלך השבוע נעשו כמה מאמצים חוזרים ונשנים לפנות אזרחים הלכודים במריופול, ובה 400,000 תושבים.

  • 13:53/הקרמלין: לא ביקשנו סיוע צבאי מסין

    הקרמלין הכחיש שרוסיה ביקשה מסין סיוע צבאי וטען כי יש בידיה את כל האמצעים הצבאיים כדי להשלים את משימה באוקראינה. גורמים אמריקניים, שדיברו בעילום שם, אמרו אתמול כי רוסיה ביקשה מסין סיוע צבאי.

  • 14:59/הבדלנים: "20 הרוגים בהפצצות של אוקראינה בדונייצק"; בקייב מכחישים

    הבדלנים הפרו רוסים הודיעו על 20 הרוגים ו-28 פצועים בהפצצות של אוקראינה בדונייצק. בקייב הכחישו את הטענותץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully