וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ מתרחב: מקדונלדס וקוקה קולה מפסיקות פעילות ברוסיה

ארה"ב תאסור על ייבוא של נפט וגז מרוסיה. במוסקבה הודיעו כי ינצרו את האש מחר מ-9:00 ויאפשרו מסדרונות הומניטריים. אוקראינה: 27 נהרגו בתקיפות בחרקוב ביממה האחרונה

תושבים שנמלטו מהבירה קייב ברכבת אל העיר לבוב, אוקראינה, 7 במרץ 2022. רויטרס
תושבים שנמלטו מהבירה קייב ברכבת אל העיר לבוב, אוקראינה, 7 במרץ 2022/רויטרס
  • 18:27/ביידן: נאסור על ייבוא של נפט וגז מרוסיה

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הודיע שהמדינה תאסור על ייבוא של נפט וגז מרוסיה. זאת, במטרה להגביר את הלחץ על רוסיה, שממשיכה להילחם באוקראינה.

  • 22:08/רוסיה: מוכנים לפתוח "מסדרונות הומניטריים" מחמש ערים באוקראינה

    בכיר רוסי אמר כי כוחות צבא רוסיה יפסיקו לירות החל מהשעה 10 בבוקר מחר, ויאפשרו את קיומם של "מסדרונות הומניטריים" מקייב וארבע ערים נוספות באוקראינה, מהם יוכלו אזרחים להימלט.

  • 21:21/זלנסקי: מודה לביידן על איסור יבוא הדלק מרוסיה, על מדינות נוספות להצטרף

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הודה לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על שאסר על יבוא הדלק והגז מרוסיה. הוא קרא למדינות נוספות ללכת בעקבות החלטה זו של ארצות הברית.

  • 19:55/מקדונלדס הודיעה: נסגור זמנית את סניפינו ברוסיה

    ענקית המזון המהיר האמריקנית מקדונלדס הודיעה כי תסגור באופן זמני את מאות סניפיה ותפסיק את פעילותה ברוסיה. זאת, עקב הפלישה הרוסית לאוקראינה.

  • 23:13/קוקה קולה תשעה את פעילותה ברוסיה

    חברת המשקאות קוקה קולה הודיעה שתשעה את פעילותה ברוסיה. זאת בהמשך ללחץ הגובר שמפעיל המערב על רוסיה, שפלשה לאוקראינה.

  • 18:13/הקרמלין: פוטין עדכן את בנט בסבב השיחות השלישי בין רוסיה לאוקראינה

    נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחח עם נפתלי בנט - כך מסר הקרמלין. לפי ההודעה שנמסרה, בשיחה עדכן פוטין את בנט על סבב השיחות השלישי בין רוסיה לאוקראינה שמתקיימות בבלארוס.

  • 18:08/שקד: נקצה 5,000 אשרות שהייה זמניות לפליטים מאוקראינה

    שרת הפנים איילם שקד הודיעה היום (שלישי) שישראל תקצה מכסת אירוח זמנית של 5,000 פליטים מהמלחמה באוקראינה. בנוסף, אמרה שקד כי תאפשר באופן זמני את הישארותם של כ-20 אלף אוקראינים שכבר נמצאים בישראל, "רובם באופן לא חוקי".

  • 18:07/אוקראינה: יותר מ-60 בתי חולים הפסיקו לעבוד בעקבות תקיפות הרוסים

    61 בתי חולים הפסיקו לעבוד בעקבות תקיפות הצבא הרוסי - כך אמר שר הבריאות של אוקראינה ויקטור ליאשקו. הוא הוסיף כי הרשויות לא הצליחו להעביר אספקה רפואית לנזקקים בשל היעדר "מסדרונות הומניטריים" במדינה. רוסיה מכחישה את התקיפה של המטרות האזרחיות באוקראינה.

  • 17:29/ארה"ב: אלפי חיילים נהרגו בשני הצדדים של הלחימה

    ראש המודיעין הלאומי של ארצות הברית, אווריל דניקה היינס, אמרה כי אלפי חיילים נהרגו הן בצד הרוסי והן בצד האוקראיני. לדבריה, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לא העריך נכון את כוח ההתנגדות באוקראינה, ופעולתה הצבאית של מוסקבה סובלת מליקויים תכנוניים ומוסריים.

  • 17:11/דיווח: בריטניה תאסור על יבוא נפט מרוסיה

    בריטניה תאסור על יבוא נפט מרוסיה בשל המלחמה באוקראינה ותכריז על כך בהמשך היום - כך דווח באתר פוליטיקו. לפי הדיווח, המהלך ייכנס לתוקף בתוך כמה חודשים כדי לאפשר לשוק להסתגל ולמנוע בהלת דלק בקרב התושבים. בשלב זה, הממלכה לא תאסור על יבוא גז מרוסיה, אך הסוגייה עדיין בדיונים בתוך הממשלה.

  • 15:26/זלנסקי שוחח שוב עם בנט והודה לו על מאמצי התיווך

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי שוחח שוב עם ראש הממשלה נפתלי בנט והודה לו על מאמצי התיווך בין קייב לבין מוסקבה. לדבריו, הם דנו בדרכים לסיום המלחמה והאלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully