וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את חברתו לשעבר בדקירות וניסה להתאבד

21.6.2013 / 10:45

מכתב האישום שהוגש נגד מוסיה קסאי עולה כי הוא הטריד את בת זוגו לשעבר, מסקרם צגאו, מאז שנפרדו, עקב אחריה, ולבסוף נכנס בכוח אל דירתה בירושלים ודקר אותה למוות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (שישי) כתב אישום נגד מוסיה קסאי, נתין זר מאריתריאה בן 32 שמתגורר בירושלים, בגין הרצח של בת זוגו לשעבר, מסקרם צגאו, בת 43, בדקירות בדירתה בירושלים לפני שבועיים. כמו כן, ביקשה הפרקליטות להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

קסאי וצגאו ניהלו מערכת יחסים במשך כשנתיים, ונפרדו ביוזמת צגאו בחודש אפריל השנה. על פי כתב האישום, השניים נהגו לריב, על רקע קנאותו של קסאי כלפי בת זוגו. לאחר הפרידה, נהג קסאי להתקשר לבת זוגו לשעבר, להטריד אותה ולקלל אותה. כמו כן, הוא נהג לעקוב אחריה ולתצפת על דירתה מגן מעבר לכביש.

על פי כתב האישום, בליל הרצח שהתה צגאו בדירתה יחד עם חברתה, כאשר לפנות בוקר נכנס קסאי לדירה בכוח, נעל אחריו את הדלת והחביא את המפתח. צגאו ביקשה ממנו לצאת מהדירה, אך הוא סירב, החל לקלל אותה, ואמר שהוא יהרוג אותה ואת עצמו וכי "זה יומה האחרון". לבסוף, כך עולה מכתב האישום, הוא שלף ממכנסיו סכין והחל לדקור אותה פעמים רבות בפלג גופה העליון תוך שהוא מקלל אותה.

גבר דקר למוות את חברתו לשעבר וניסה להתאבד באמצעות שתיית חומר ניקוי בירושלים. טלי מאייר
קסאי נמצא כשהוא מתחבא בין המכוניות ברחוב סמוך לדירה/טלי מאייר

בשלב מסוים, ניסתה האישה להתגונן ולתפוס את הסכין שבה אחז קסאי, תוך שהיא מתחננת כי יניח לה וצועקת "תפסיק, תפסיק, מה עשיתי לך?", אולם קסאי הוציא סכין נוספת, קפיצית, תפס את חברתו לשעבר ודקר אותה כמה פעמים בגבה.חברתה של צגאו שנמצאה בדירה ניסתה ללא הצלחה לעצור את קסאי. לאחר שצגאו התמוטטה, נמלט קסאי מהמקום. האישה נפצעה תחילה באורח קשה ופונתה לבית החולים הדסה עין כרם, אולם מאוחר יותר מתה מפצעיה.

המשטרה פתחה בסריקות אחר האיש, ולאחר זמן קצר הוא אותר כשהוא מתחבא בין המכוניות ברחוב סמוך לדירה, כשעל גופו ועל בגדיו סימני דם וכן אחת מהסכינים. לאחר המעשה הוא בלע חומר ניקוי בניסיון לשים קץ לחייו.

"במעשיו המתוארים לעיל גרם הנאשם בכוונה תחילה למות המנוחה, לאחר שהחליט להמיתה, והמיתה בדם קר, בלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה ובנסיבות שבהן יכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו, ולאחר שהכין עצמו להמיתה", נכתב בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully