וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שיגור רקטות הגראד מחצי האי סיני לאילת

18.4.2013 / 0:01

ארגון טרור סלפי הפועל בחצי האי סיני פרסם סרטון שבו נראה לכאורה שיגור שתי רקטות הגראד לאילת אתמול בבוקר. אחת הרקטות התפוצצה בעיר והשנייה סמוך לגבול עם ירדן

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

ארגון "מועצת שורא אל-מוג'אהידין" שהודיע כי אנשיו אחראים לירי שתי רקטות הגראד אתמול בבוקר מחצי האי סיני לאילת, פרסם אמש (רביעי) סרטון שבו נראה לכאורה ירי הרקטות. בקטע הווידאו נראים פעילי הארגון משגרים את הרקטות כשהם בבגדים מסורתיים המזכירים את הלבוש של אנשי אל-קאעדה. בהודעה שפרסם הארגון נכתב כי המתקפה באה בתגובה ל"מתקפת צה"ל על מפגינים שמחו על מותו של אסיר פלסטיני". הארגון הסלפי מהווה מסגרת גג לכמה קבוצות ג'יהאדיסטיות הפועלות בעזה ובסיני. בעבר חיסלה ישראל שניים מבכירי הארגון, הישאם סעידני ואשרף סבאח.

תיעוד: שיגור הרקטות לעבר אילת הבוקר. צילום מסך
השיגור/צילום מסך

אחת הרקטות התפוצצה סמוך לשכונת מגורים בעיר, והאחרת סמוך לגבול עם עקבה שבירדן, מבלי לגרום לנפגעים. הרקטה שנפלה בלב העיר גרמה לנזק קל למבנה. סוללת מערכת "כיפת ברזל" הפרושה באזור העיר זיהתה את שיגור הרקטה והפעילה את מערכת הצופרים, אולם לא יירטה את שתי הרקטות. צה"ל בוחן את הנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת הרקטות שהתפוצצו באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושבים בעיר ציינו כי במספר מוקדים לא נשמעה אזעקה. כמו כן, לפי מספר דיווחים התפוצצו רקטות גם בעיר עקבה בירדן, הסמוכה לאילת. בעקבות הירי, נסגר שדה התעופה באילת לטיסות נכנסות ויוצאות, ובהמשך חזר לשגרת טיסות. גורם ביטחוני סיפר לוואלה! חדשות כי בעת האחרונה הייתה התרעה במערכת הביטחון על כוונה לירות רקטות לעבר העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully