וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בדרום: "סיגל נהרגה, אחותה פצועה קשה"

רמי שני

14.10.2012 / 13:07

בהתנגשות המכוניות בצומת גילת נהרגה תושבת אופקים, וכעת מתפללת משפחתה לשלום אחותה שהסיעה אותה לעבודה. המשטרה מעריכה כי התאונה נגרמה לאחר שרכב אחר לא נתן זכות קדימה

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

תושבת אופקים, סיגל כהן בת 41, נהרגה היום (ראשון) ואחותה דליה אלגרבלי שהסיעה אותה לעבודתה בחוות גילת, נפצעה קשה, בהתנגשות הרכב בו נסעו עם מכונית מסחרית, שפגעה בחלקה השמאלי של מכוניתן. נהגת המכונית המסחרית נפצעה באופן קל. "נסיבות התאונה עדיין נחקרות", סיפר הבוקר רב פקד יובל פז, ראש לשכת תנועה במרחב הנגב של המשטרה. "ממה שעולה לנו בשלב הזה. נראה כי התאונה ארעה בגלל אי מתן זכות קדימה לתנועה בנתיב חוצה, ככל הנראה בגלל שדה ראיה מוגבל ביותר".

מכונית השתיים, שהגיעה לצומת קק"ל מכיוון צפון, הייתה בדרכה לחוות ניסיונות חקלאית, שממוקמת ממזרח לכביש. על פי מבנה נתיבי התנועה בקטע זה של הכביש, הנהגים המבקשים לפנות שמאלה בצומת גילת, המרוחק כחצי קילומטר מצומת קק"ל בו פנתה מכוניתן של האחיות, מאטים ואף עוצרים, בהתאם למצב העומס בכביש. ההערכה היא כי אחד הנהגים אכן עצר לפני הצומת שבה פנו כהן ואחותה שמאלה, ואפשר להן לבצע את הפניה, אולם הנהגת ברכב המסחרי שהגיע בנתיב הסמוך לא הבחינה במכוניתן והתנגשה בעצמה בצלע השמאלית של הרכב הפרטי. לאחר ההתנגשות, פונו האחיות באמצעות צוותים של מגן דוד אדום לבית החולים סורוקה בבאר שבע. במקום התאונה נוצר עומס רב לפרק זמן קצר, עד שהכביש פונה. משטרת התנועה ממשיכה בחקירת התאונה.

דודה של סיגל, ראובן כהן, סיפר היום כי היא הייתה אישה למופת. "תמיד דאגה לכולם, לבית ולסביבה. מאז שהיא ילדה היא השקיעה בדברים האלה את הנשמה. כל הזמן בנתינה", סיפר. לדבריו, סיגל לא הצליחה להרות שנים ארוכות, ואחרי 18 שנים של טיפולי פוריות, ילדה לפני כשנה ו-8 חודשים בן, שעכשיו נשאר יתום מאם. היא הייתה הרביעית בין ששת אחיותיה ואחיה. הוריה נפטרו לפני מספר שנים. "אחותה דליה, שהיא הבכורה, הסיעה אותה היום לעבודה. עכשיו היא פצועה ואנחנו מתפללים לשלומה", הוסיף הדוד.

אתמול נהרגו שני בני אדם בתאונות באזור השרון. רוכב אופנוע בן 26 נפצע תחילה באורח קשה לאחר שנפגע מרכב חולף ברחוב זלמן שז"ר בנתניה. מחקירה ראשונית עולה כי נהגת הרכב שהייתה מעורבת בתאונה ביצעה פניית פרסה במקום מותר, אך לא באופן זהיר. היא עוכבה לחקירה ורישיונה צפוי להישלל ל-90 יום. מעט מאוחר יותר אירעה תאונה קשה נוספת בכביש 56, סמוך למחלף ניצני עוז. הולך רגל כבן 50 נפצע באורח אנוש לאחר שכלי רכב פגע בו, ולאחר מאמצי החייאה רבים נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully