וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגה ופצוע קשה בתאונת דרכים בצומת גילת בנגב

רמי שני

14.10.2012 / 8:51

בנוסף, נפצע אדם שלישי באורח קל. מחקירה ראשונית עולה כי אחד מכלי הרכב במקום לא ציית לאור אדום ברמזור. כוחות מגן דוד אדום פינו את הפצועים לבית החולים סורוקה בבאר שבע

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

אישה אחת נהרגה ושניים נפצעו בהתנגשות שתי מכוניות הבוקר (ראשון) בצומת גילת בנגב. מצבו של אחד הפצועים מוגדר קשה, בעוד שמצב השני מוגדר קל.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי אחד מכלי הרכב במקום לא ציית לאור אדום ברמזור. כוחות מגן דוד אדום פינו את הפצועים לבית החולים סורוקה בבאר שבע, והמשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות התאונה.

צפו באזור התאונה:

אתמול נהרגו שני בני אדם בתאונות באזור השרון. רוכב אופנוע בן 26 נפצע תחילה באורח קשה לאחר שנפגע מרכב חולף ברחוב זלמן שז"ר בנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית, ובהמשך נקבע שם מותו. מחקירה ראשונית עולה כי נהגת הרכב שהייתה מעורבת בתאונה ביצעה פניית פרסה במקום מותר, אך לא באופן זהיר. היא עוכבה לחקירה ורישיונה צפוי להישלל ל-90 יום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים בנתניה. שלומי גבאי
שני הרוגים בתאונות אתמול. התאונה בנתניה/שלומי גבאי

מעט מאוחר יותר אירעה תאונה קשה נוספת בכביש 56, סמוך למחלף ניצני עוז. הולך רגל כבן 50 נפצע באורח אנוש לאחר שכלי רכב פגע בו, ולאחר מאמצי החייאה רבים נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותו.
.
ערב קשה בדרכים: שני הרוגים בתאונות דרכים באזור השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully