וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התירוץ המושלם: אובמה נתן פתק לילד שנעדר מהלימודים

המורה בבית ספר היסודי ברוצ'סטר שבמיניסוטה לא יוכל שלא לקבל את הפתק של טיילר סליבן בן ה-11 המסביר את היעדרותו, אשר חתום על ידי לא אחר מנשיא ארה"ב. "הוא היה איתי"

לא כל ילד זוכה להתייחסות אישית מנשיא ארה"ב, ברק אובמה, אך טיילר סליבן בן ה-11 זכה לגיבוי נשיאותי מיוחד במינו בסוף השבוע. אובמה העניק לילד, תלמיד כיתה ה', את התירוץ המושלם להיעדרות מבית הספר - פתק חתום על ידו שהסביר מדוע לא הגיע.

סליבן, תושב רוצ'סטר שבמיניסוטה, השתתף באירוע בו נכח אובמה יחד עם אביו. "ישבתי בשורה הקדמית. הייתי די נרגש", סיפר לרשת NBC. לאחר מכן פגש הילד את הנשיא ולחץ את ידו. "אמרתי, שלום הנשיא, ואז הוא התחיל לשאול אותי שאלות ואמר: 'אתה בטח מפסיד בית ספר".

כתבה של רשת NBC על המקרה

הנשיא לא נשאר אדיש, והושיט את ידו לחבילת ניירות ועט של הבית הלבן והחל לכתוב לילד פתק על היעדרותו, אותו סיים בחתימתו. "מר אקרסון, בבקשה תתחשב בטיילר, הוא היה איתי. ברק אובמה", כתב הנשיא.

הילד סיפר כי היה המום. "רציתי להשוויץ בבית הספר ולהגיד 'תראו מה קיבלתי'", סיפר סליבן, וציין כי החליט למסגר את הפתק. הוא גם הביע תקווה שהמורה שלו יקבל אותו כשיחזור לבית הספר מחר. "אני אביא את זה ואראה את זה למורה שלי מר אקרמן ברוצ'סטר".

הנשיא ברק אובמה באירוע במפעל במיניאפוליס. רויטרס
נשיא ידידותי. אובמה באירוע/רויטרס

לא מדובר בפעם הראשונה שאובמה מעניק תשומת לב מיוחדת לתלמיד. ב-2009 הפסידה קנדי קורפוס בת העשר את היום האחרון של כיתה ד' כדי להשתתף באירוע בו נבחר אביה לשאול את אובמה שאלה. האב סיפר לנשיא על הבעיה של בתו והוא כתב לה פתק דומה. "אני לא חושבת שאני אהיה בבעיה", סיפרה אז הילדה לעיתונאים לאחר קבלת הפתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully