וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצאת ישראל מהתור לקופה: "כל העם קונה לחג"

הקניות לפסח הפכו כבר מזמן לסוג של מסורת, וגם השנה לא נטשו ההמונים את רשתות השיווק שמפתות עם הנחות. "תיכף נראה מה ייצא בקופה, אבל האווירה נחמדה", סיכם אחד הקונים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

ליל הסדר ממשמש ובא, והעומס ברשתות השיווק מורגש היטב. אל סניף רמי לוי החדש בבאר שבע הגיעו קונים מרחבי הדרום ומילאו את העגלות. "באתי לפה לקניות לקראת החג - ירקות, פירות, מוצרי בשר. לחם לא הפעם, אבל בהזדמנות נבוא לבדוק את המאפיה שלהם", סיפר אבינועם דורון מירוחם. על ההוזלה במחירים אמר: "תיכף נראה את הסרט בקופה מה ייצא, אבל אווירה נחמדה".

"אוי, קנינו מלא מלא מלא ירקות. מלא דברים טובים, קונים בשר, קונים חלבי, ממש עשינו קניה מהממת", סיפרה שרה בירמן מערד. "בשר, דגים, פירות, ירקות, קוסמטיקה, כל מה שקשור, כל מה שצריך לחג, הכל הרי צריך לקנות. לא עולה לי בראש אבל יש לי רשימה", הוסיפה מלכה לוי מבאר שבע בהתייחסה להכנות.

כחלק מהתחרות על כיסו של הצרכן מוזילות רשתות המזון את מחיריהם של מוצרים רבים לקראת החג, אך גם עכשיו מומלץ בכל זאת לבדוק ולהשוות, לפני הרכישה. "זו לא הקניה של החג, זה השלמות. את הקניות עשיתי לפני השבוע וזה השלמה", אמרה רחל דניאלי מבאר שבע. "כל פעם נזכרים בעוד משהו ועוד קצת ומשלימים כל פעם", הוסיפה שרה אוחיון, גם כן מבאר שבע.

ומה לגבי הצפיפות בין המדפים ובקופות? בשלב זה קשה לחמוק ממנה, אבל הקונים דווקא לא מתלוננים. "זה לחץ של חג ובלחץ של חג אתה לא יכול לצפות. כמו שאני קונה, כל עם ישראל קונה", אמר יורם כהן מבאר שבע. "שיהיה רק בריאות ופרנסה טובה והרבה נחת, מה עוד אפשר לצפות?", סיכם כהן.

לקריאה נוספת
פליטים חגגו סדר פסח: מעבדות לחירות בחרדת הגירוש
למרות הרקטה, באילת מחכים לתיירים בחג: "החיים נמשכים"

  • עוד באותו נושא:
  • פסח
  • קניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully