וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינגווינים על מטוס: צפו בסלבס של המחלקה הראשונה

מטפליהם של פיט ופני, שני פינגווינים שהיו בדרך לפרמיירה יוקרתית בניו יורק, החליטו לשעשע את הנוסעים בטיסת דלתא. העופות הקטנים התגנבו למחלקה הראשונה - וזכו לתשואות

הנוסעים בטיסת דלתא 1641 מסן אנטוניו לאטלנטה בסוף השבוע, ציפו כנראה לשמוע עוד הודעה שגרתית, כשקברניט המטוס כחכח בגרונו, ופנה אליהם במערכת הכריזה. אך במקום להודיע על ארוחת הצהריים, או להזהיר את הנוסעים מפני מערבולות, שאל הקברניט: "האם מישהו כאן סובל מאלרגיה לפינגווינים?".

מקץ כמה רגעים, כשהדיילים וידאו שאיש מהנוסעים אינו משיב בחיוב - ובכלל, כיצד ניתן לדעת אם אדם אלרגי לפינגווינים? - ניתן האות. אל תא המחלקה הראשונה הגיחו מכלוביהם הפינגווינים פיט ופני. השניים היו בדרכם הארוכה לניו יורק, כדי להשתתף בהקרנת הבכורה של הסרט "עולם קפוא" של ערוץ דיסקברי.

צפו בפני ופיט "על המסלול" (צילום: יוטיוב)

כיאה לנוסעים במחלקה ראשונה, מטפליהם של פיט, בן שש, ופני, בן 12, הציבו תנאים מדוקדקים: מותר לצלם, אך אסור לגעת. נוסעים רבים שלפו את מצלמות הטלפון הנייד שלהם כדי לתעד את האורחים המיוחדים, כ-35 סנטימטרים גובהם, שהתרוצצו לאורך המעבר. ג'יין רות', שתיעדה את האירוע, כתבה בעמוד היוטיוב שלה: "ניכר שפיט ופני נהנים מתהליך הכשרתם לדיילים... מכיוון שהם נמצאים במחלקה ראשונה, הם לובשים טוקסידו". לאחר שסופקה תאוותם של העופות לתשומת לב, הם שבו לארגזיהם, למנוחה לקראת המסיבה שחיכתה להם עם הנחיתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully