וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריב בדרך לירח דבש הביא לנחיתת חירום

11.3.2014 / 11:00

החתן וכלתו שהיו בדרך לירח דבש בקוסטה ריקה החלו לריב במהלך הטיסה. הצוות האווירי החליט לבצע נחיתת חירום בים הקריבי ולשלוח את הגבר השיכור למעצר. הכלה המשיכה ליעדה

מטוס בואינג 777 של חברת מלזיה אירליינס. flickr / Aero Icarus, Creative Commons
"הלקוח המפריע הביא את צוות טיסה 901 לנחות באופן בלתי מתוכנן"/Creative Commons, flickr / Aero Icarus

חתן טרי שהיה בדרכו לריח דבש רומנטי עם כלתו הטרייה, איבד את עשתונותיו במהלך הטיסה מאטלנטה לקוסטה ריקה. כשכבר היו באוויר, נקלע החתן לויכוח עם כלתו הטרייה לאחר ששתה קצת יותר מדי. הצוות האווירי של חברת התעופה האמריקנית "דלתא אייר" החליט בשל כך לבצע נחיתת חירום על האי גראנד קיימן שבים הקריבי. משם הוא נלקח למעצר, ואילו הכלה המשיכה לקוסטה ריקה - לבדה.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
צפו: מפגין צובע את פניו של פוליטיקאי הודי בדיו
נעקצה 1,000 פעמים בידי דבורים: "הן חסרות רחמים"
צפו: בית מתפוצץ בשריפת ענק ועוד מתמונות השבוע

החתן השיכור הוא תושב ארצות הברית שתכנן לבלות חופשה בחופיה המרהיבים של קוסטה ריקה, ובמקום זאת, בילה את הימים הבאים בתא המעצר. בתום הטיסה חיכתה לו משטרת האי שלקחה אותו למעצר באישום של שיכרות והפרת סדר, כך מסר מפקד המשטרה במקום, ריימונד כריסטיאן. הוא עשוי לעמוד בפני אישומים נוספים תחת החוק האווירי הבינלאומי. הכלה המסכנה נותרה על המטוס והמריאה יחד עם יתר הנוסעים לעיר סן חוזה שבקוסטה ריקה.

חוף טרופי, קוסטה ריקה. ShutterStock
לפה הם כבר לא הגיעו יחד. קוסטה ריקה/ShutterStock

דוברת חברת "דלתא אייר", לינדזי מקדף, אישרה אמש (שני) כי "הלקוח המפריע הביא את צוות טיסה 901 לנחות באופן בלתי מתוכנן באי גראנד קיימן", הגדול מבין שלושת איי קיימן. "הטיסה נחתה בלי הפרעות והלקוח פגש את הרשויות עם נחיתתו", מסרה.

מדובר בפעם השניה בשבועות האחרונים בה חברת התעופה מבצעת נחיתת חירום בגלל התנהגות של נוסע שיכור. ב-7בפברואר ביצעה טיסה של "דלתא איר" מבולטימור לסולט לייק סיטי נחיתת חירום עקב נוסעת בלתי ניתנת לשליטה שהוגדרה על פי מקורות רשמיים שיכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully