וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם מג"ב נפצע באורח קל עד בינוני מיידוי אבנים בקבר רחל

הלוחם נפגע בראשו במהלך התפרעות פלסטינים במתחם הקרוב לבית לחם. במקום הושלך גם מטען צינור. באותה שעה התקיימה בעזה עצרת המונים לציון עשור למותו של שייח אחמד יאסין

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

לוחם מג"ב נפצע אחר הצהריים (ראשון) באורח קל עד בינוני בראשו כתוצאה מיידוי אבנים בקבר רחל ליד בית לחם. כמאה פלסטינים התפרעו במקום והשליכו אבנים, ואף הושלך מטען צינור לעבר החיילים. הלוחם שנפגע מטופל במקום, והוא בהכרה.

עוד בוואלה! חדשות:
חמאס ציין עשור למות יאסין: "נרעיד את תל אביב"
שביתה כללית במשרד החוץ, השגרירויות סגורות
רופא מת בסורוקה - גופתו התגלתה במשרדו אחרי יותר מיממה

אתמול לפנות בוקר נפצעו באורח קל שני לוחמי ימ"מ בפעילות משותפת עם שב"כ וצה"ל במחנה פליטים בג'נין, שם הרגו שלושה מבוקשים. אחד מהם הוא חמזה אבו אל-היג'א, מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, "גדודי עז א-דין אל-קסאם". הכוחות, בפיקודו של מפקד חטיבת מנשה אלוף-משנה אורן זיני, הגיעו הלילה למחנה הפליטים במטרה לעצור את אל-היג'א, אשר היה מעורב בפיגועי ירי והנחת מטענים נגד כוחות צה"ל וכן היה מעורב בתכנון פיגועים נוספים בהכוונת מפקדת חמאס ברצועה, בין היתר תכנון פיגוע ירי לעבר מתנחלים. אל-היג'א הינו בנו של ג'מאל אבו אל-היג'א, מראשי חמאס ביהודה ושומרון הכלוא בישראל.

עימותים בין פלסטינים לכוחות הביטחון בגדה המערבית ובירושלים. רויטרס
עימותים בין פלסטינים לכוחות הביטחון בגדה המערבית ובירושלים/רויטרס

עם הגעת הכוחות למקום, פתח אל-היג'א באש לעברם. הכוחות השיבו אש ממנה נהרג המבוקש. לאחר מכן, התפתחה באזור הפרת סדר אלימה שכללה ירי באש חיה, השלכת מטענים, בקבוקי תבערה ויידויי אבנים. כוחות הביטחון הגיבו בירי לעבר החמושים ומשליכי המטענים. כתוצאה מהירי נהרגו שני מבוקשים נוספים, אחד מהם פעיל הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי, ונפצעו שמונה. כמו כן, שלושה חשודים נעצרו במהלך הפעילות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עשרות אלפים בעצרת של חמאס בעזה: "נרעיד את תל אביב"

אחר הצהריים השתתפו עשרות אלפי פלסטינים בעצרת בעצרת בעזה לציון עשור למותו של המנהיג הרוחני של חמאס, שייח אחמד יאסין, שחוסל ב-2004 בתקיפה של חיל האוויר. ראש ממשלת חמאס ברצועה, איסמעיל הנייה, הזהיר היום (ראשון) את ישראל מפני תקיפות אוויריות, ואמר כי "כל תקיפה אווילית תעלה לכם ביוקר. דמו של יאסין עדיין על ידיכם. למרות הרעב ייצרנו עמידה איתנה, למרות המחסור ייצרנו מאזן אימה מול ישראל. נרעיד את תל אביב", איים.

עצרת של חמאס לציון עשור למותו של שייח אחמד יאסין. עזה, 23 במרץ 2014. רויטרס
העצרת של חמאס בעזה, אחר הצהריים/רויטרס

באירוע בהשתתפות עשרות אלפי תומכים של חמאס הוסיף הנייה: "העם הפלסטיני מאוחד מאחורי ההתנגדות, ולא מאחורי המשא ומתן עם ישראל. אין דרך אחרת לנצח את הכיבוש מלבד ההתנגדות". הנייה קרא לרשות הפלסטינית שלא להאריך את השיחות עם ישראל מעבר לחודש הבא בשום תנאי, ופנה "לאויב ול(שר החוץ אביגדור) ליברמן שמאיים לכבוש את עזה: הימים שבהם ישראל יכלה לאיים לתקוף את עזה חלפו ולא ישובו". לדבריו, "חמאס ממשיך להתעצם, יש בידינו הרבה יותר ממה שאתם חושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully