וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על החץ: "רוצים שלום, ערוכים לכל אפשרות"

טל שלו

25.2.2013 / 15:28

בפגישה עם שליח הקוורטט טוני בלייר, אמר ראש הממשלה כי ניסוי החץ 3 מבטא את היכולת הטכנולוגית והביטחונית הגבוהה של ישראל. נתניהו גם שיבח את שיתוף הפעולה עם ארה"ב

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך היום (שני) על הניסוי של הטיל "חץ 3" שבוצע בהצלחה ואמר כי "ידה של ישראל תמיד מושטת לשלום, אבל אנחנו תמיד נערכים גם לאפשרויות אחרות". נתניהו, שמקיים משעות הבוקר התייעצויות ביטחוניות בעקבות האירועים ביהודה ושומרון, אמר את הדברים בתום פגישה שקיים עם שליח הקוורטט למזרח התיכון, טוני בלייר, בה נידונו בין היתר האירועים האחרונים בגדה והמאמצים לחידוש התהליך המדיני בין ישראל והפלסטינים לקראת ביקורו של נשיא ארה"ב, ברק אובמה.

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שליח הקוורטט למזרח התיכון, טוני בלייר.. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"לתרום לביטחונם של אזרחי ישראל". נתניהו ובלייר היום/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

נתניהו אמר שהניסוי המוצלח בטיל החץ "מבטא את היכולת הטכנולוגית הגבוהה של מדינת ישראל, את היכולת הביטחונית הגבוהה של מדינת ישראל, של תעשיות הביטחון, של משרד הביטחון ושל שיתוף הפעולה שלנו עם ארצות הברית". ראש הממשלה הוסיף כי "דבר זה יאפשר לנו, בכל תרחיש של שלום או של אלה שרוצים להתנגד לשלום, לתרום לביטחונם של אזרחי ישראל".

מוקדם יותר התייחס לניסוי גם שר הביטחון אהוד ברק. "מדובר באבן דרך חשובה למערכת ההגנה הרב-שכבתית של מדינת ישראל הכוללת את כיפת ברזל, שרביט קסמים, חץ 2 וחץ 3", אמר שר הביטחון.

על פי הודעת משרד הביטחון, מדובר בניסוי הטיסה הראשון של מיירט "חץ 3". בניסוי נבחנו לראשונה היכולות והביצועים של מערכת "חץ 3" החדשה, אשר נחשבת למערכת חדשנית ומהפכנית במשפחת המיירטים בעולם. יכולות אלה יאפשרו למרכיבים הקיימים של מערכת נשק "חץ" המבצעית כיום, להתמודד ביעילות רבה יותר עם איומים עתידיים על מדינת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully