וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההסלמה: בוטלו הלימודים ביישובים בדרום

עקב המצב הביטחוני בדרום הארץ, הורה פיקוד העורף לבטל הלימודים ביישובים בטווח של עד 40 קילומטר מהרצועה. משרד החינוך: המורים יצרו קשר עם התלמידים לזיהוי מצבי חרדה

ההסלמה ברצועת עזה בעקבות חיסול ראש הזרוע הצבאית של חמאס, אחמד ג'עברי, נותנת את אותותיה: הלימודים במוסדות החינוך ביישובי קו העימות בדרום הארץ לא יתקיימו מחר. כך הורה הערב (רביעי) פיקוד העורף. על פי ההנחיות, לא יתקיימו לימודים ביישובים במרחק של עד 40 קילומטרים מרצועת עזה.

תלמידי כיתה א' מתחבאים תחת השולחנות בזמן התראת צבע אדום, אשקלון. רויטרס, רויטרס
בית ספר באשקלון בזמן אזעקת "צבע אדום"/רויטרס, רויטרס

בין השאר, לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך בערים אשדוד, אשקלון, שדרות, נתיבות, באר שבע, אופקים, קריית גת וקריית מלאכי. כמו כן, לא יתקיימו לימודים בתחומי המועצות האזוריות אשכול, שדות נגב, שער הנגב, חוף אשקלון, לכיש, באר טוביה, שפיר, מרחבים ובני שמעון.

רקטות גראד יורטו מעל אשקלון. דייב בוימוביץ'
תושבים באשקלון בזמן אזעקת "צבע אדום" בשבוע שעבר/דייב בוימוביץ'

ההנחיה כוללת הן את בתי הספר והן את המוסדות האקדמיים באזור. בין המוסדות האקדמיים שבהם בוטלו הלימודים: אוניברסיטת באר שבע, מכללת ספיר, מכללת אחווה והמכללה הטכנולוגית בבאר שבע. ממשרד החינוך נמסר, כי המשרד נערך להפעלת מערכי למידה מרחוק, וכי יועברו הנחיות להעברת תחומי הלימוד השונים. בתוך כך, יצרו המורים קשר עם תלמידיהם לזיהוי מצבי חרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully