וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 14 טבע בבריכה בקיבוץ חפץ חיים, מצבו קל

שלושה ימים לאחר שילד בן 6 טבע בבריכת הקיבוץ ופונה לבית חולים במצב קשה, טבע באותו המקום נער שנמשה מהמים על ידי המצילים במקום

נער בן 14 טבע הערב (ראשון) בבריכת השחייה של קיבוץ חפץ חיים. מצילים בבריכה משו את הנער מהמים וצוותים של מגן דוד אדום ממרחב לכיש פינו את הנער במצב קל לבית החולים קפלן ברחובות.

רק לפני שלושה ימים אירעה באותה הבריכה טביעה נוספת. במקרה זה טבע ילד בן 6, שהועבר במצב קשה לבית החולים קפלן. היום נמסר כי מצבו של הילד מוסיף להיות קשה והוא עדיין מונשם ומורדם.

אתמול טבע בבריכת מלון "קראון פלאזה" בים המלח הילד לירן מיכאלוב, בן חמש וחצי. צוותים של מגן דוד אדום פינו אותו במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המצילים ואורחי המלון הבחינו במיכאלוב צף כשהוא מחוסר הכרה בבריכה של המלון והזעיקו עזרה. לאחר מאמצי החייאה הצליחו הפרמדיקים שהגיעו למקום להחזיר לו את הדופק, והוא פונה במסוק של צה"ל לבית החולים.

בתוך כך, מצבה של הפעוטה בת הארבע ממרכז הארץ שטבעה ביום שישי מול חוף עין גב שעל שפת הכנרת ממשיך להיות קשה. החקירה הראשונית העלתה אז כי ייתכן שטביעתה של הפעוטה נגרמה משום שהיא נכנסה למים עם לחמנייה ונחנקה, לאחר שהלחמנייה תפחה בפיה כתוצאה מכניסת מים.

עוד טביעות שאירעו לאחרונה:

פעוטה בת 4 טבעה בחוף עין גב בכנרת, מצבה קשה
ילד בן 5 טבע בבריכה בים המלח, מצבו קשה מאוד
ילד בן שש טבע בבריכת קיבוץ בשפלה, מצבו קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully