וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחה את בתה לניו יורק לקראת הסופרבול וסרסרה בה

תושבת פלורידה נעצרה לאחר שבלשים שהתחזו ללקוחות נפגשו עם בתה בת ה-15 במלון בניו יורק לכאורה במטרה לקיים עימה יחסי מין בתשלום. "חשבתי שהיא תתעסק רק בסטיות", אמרה האם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"באנו לעבוד ולהרוויח כסף". יולנדה אוסטולוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יולנדה אוסטולוזה, תושבת דרום פלורידה בת 39, נעצרה ביום רביעי על ידי משטרת ניו יורק בחשד שסרסרה בבתה בת ה-15. על פי החשד, אוסטולוזה הגיעה עם בתה בשבוע שעבר לניו יורק במטרה "לספק" שירותי זנות לתיירים שהגיעו לעיר לקראת משחק הסופרבול שייערך מחר בלילה.

עוד בוואלה! חדשות:
מורסי חוזר לבית המשפט: נאשם בהסתה להרג מפגינים
בכיר איראני: סעודיה היא האויבת הגדולה, לא ישראל
אמל"ח נתפס בבית מפקד בתותחנים: "מוטיבציית יתר"

בלשים ממחוז ברונקס בניו יורק התחזו ללקוחות ונפגשו עם בתה של אוסטולוזה בבית מלון בעיר לכאורה במטרה לקיים איתה יחסי מין בתמורה למאתיים דולרים. לאחר שנחשפה על ידי הבלשים, סיפרה הנערה כי היא בת 15 וכי אימה מחכה לה בבית מלון אחר.

האם שנעצרה אמרה בחקירתה: "באנו לכאן עם סרסור לעבוד ולהרוויח כסף. ידעתי שזה במטרה לעסוק בשירותי ליווי וזנות". אוסטולוזה הוסיפה לגבי בתה כי היא חשבה "שתעסוק רק בענייני הסטיות (Fetish stuff)".

לקראת גמר ליגת הפוטבול האמריקני, הסופרבול, שייערך השנה כאמור בעיר ניו יורק, פועלת בימים האחרונים המשטרה המקומית נגד גורמים המציעים שירותי זנות לתיירים שמגיעים מכל רחבי המדינה על מנת לצפות במשחק. כמו כן, פועלת המשטרה לאיתור הסרסור שהגיע עם אוסטולוזה לעיר, אך טרם בוצע מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully