וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: נחש ברח מחנות בקנדה וחנק למוות שני ילדים

הנחש הצליח לחמוק מכלובו בשעת לילה וטיפס דרך פתחי האוורור לדירת המגורים שמעל החנות. קורבנותיו הם אחים בני חמש ושבע שלנו אצל חברם. "העיר המומה מהטרגדיה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

מקרה מחריד במיוחד בקנדה: נחש שהצליח לברוח בשעת לילה מחנות החיות שבה היה נכנס לדירת מגורים בקומה שמעל החנות והביא למותם של שני ילדים, כנראה אחים, בעיר קמפבלטון שבמזרח המדינה.

המשטרה במחוז ניו ברונזוויק הודיעה כי מותם של השניים, בני חמש ושבע, נגרם ככל הנראה כתוצאה מחניקה בעת שישנו. כמו כן נמסר כי הנחש הצליח לחמוק מכלובו ולטפס לדירה, שם מתגורר חברם של שני הילדים, דרך פתחי האוורור של הבניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדים נחנקו למוות בעת שישנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול (שני) בבוקר נקראו השוטרים לבית שבו נמצאו הילדים ללא רוח חיים. "חקירה ראשונית העלתה כי נחש אקזוטי גדול ברח מכלוב בחנות בשעת לילה, חדר למערכת האוורור ואז למדרגות הדירה", נאמר בהודעה שפרסמה המשטרה, שציינה כי הנחש נלכד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדים שנחנקו למוות/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגן ראש העירייה המקומית, איאן קומיאו, אמר כי העיר "המומה ומזועזעת" ממותם של שני הילדים. גורמים במשטרה המקומית סברו כי סוג הנחש הוא פיתון סלעים אפריקני. בעליה של חנות החיות אמר לרשת CTV NEWS כי הנחש הקטלני נמצא בבעלותו זה 12 שנים. היום יערכו בגופותיהם של שני הילדים נתיחה שלאחר המוות על מנת לקבוע בוודאות את הנסיבות שהובילו למותם. אין חשד כי מדובר באירוע על רקע פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully