וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות ההוריקן: אם קיבלה מכתב בבקבוק מבתה המתה

הוריקן "סנדי" סחף אל החוף בקבוק בו הוטמן פתק שנכתב לפני למעלה מעשור על ידי סידוני פרי, שנהרגה לפני שלוש שנים כשהייתה בת 18 בלבד. המסר מבתה היחידה הועבר לאם הנרגשת

כמות פסולת אדירה נסחפה אל החופים במהלך הוריקן "סנדי" שהכה בחוף המערבי בארצות הברית באוקטובר האחרון. בין הערימות נמצא בקבוק פלסטיק ירוק, ששוויו לא יותר מאגורה במפעל המחזור. אך ערכו לא יסולא בפז לאישה אחת, שידעה מיד כי ההודעה בפנים נכתבה עלי ידי בתה, שמתה בשנת 2010.

סידוני פרי, אז רק בת עשר, כתבה על פיסת נייר בשנת 2002 "תהיה טוב מאוד כלפי עצמך, אחי!", הכניסה לבקבוק אותו השליכה למים בחוף בלונג-איילנד לפני למעלה מעשור. המכתב נשכח לפני זמן רב, עד שנמצא בידי עובדי ניקיון בכפר פטצ'וג לאחר ההוריקן והתקשרו לאמה של סידוני, מימי. "פשוט התחלתי לבכות כששמעתי שהם מצאו אותו", סיפרה מימי. "אלו אנשים טובים מאוד".

מכתב בבקבוק של הבת המנוחה נסחף לחוף והועבר לאם. AP
הייתה "יצירתית ומלאת חיות". סידוני פרי/AP

בסוף השבוע הקרוב תשוב מימי לכפר, שם היא תודה לעובדים ותשתתף בטקס סמלי לזכרה של סידוני בת ה-18 שנהרגה לאחר שנפלה מצוק בשוויץ בעת שלמדה שם. פרי תיארה את בתה היחידה כצעירה יצירתית, שכתבה תמיד שירה. היא ידעה מיד שההודעה שנכתבה בבקבוק הייתה של סידוני, כי מדובר בציטוט מסרטה האהוב, "הרפתקאותיהם המצוינות של ביל וטד". מימי רואה בהודעה גם מסר מבתה, המבקש ממנה לא לדאוג לה: "זה פשוט הגיוני".

סידוני הייתה "יצירתית ומלאת חיות", תיארה פרי את בתה, שהייתה עצמאית מאוד מגיל צעיר. היא טיילה לבדה לאיראן שם פגשה את קרובי משפחתה מדי קיץ מאז הייתה בת שבע. בתה נולדה ב-11 בספטמבר, 1991. ביום הולדתה העשירי אירעה מתקפת הטרור שגבתה את חייהם של למעלה מ-3,000 בני אדם ורבים נהגו ללעוג לה משום שלא הבינו כי מוצאה הוא פרסי. "היא נאלצה להתמודד עם המון דברים, אבל היא עמדה על שלה".

מסעו של הבקבוק מרגע שהושלך למים היה קצר, כמה קילומטרים בודדים. עובדי הפארק מצאו אותו בין מזחים שבורים, ציוד שייט הרוס ואשפה רבה. בפתק נכתב במספר הטלפון של סידוני, וכך מצא הבקבוק את דרכו הביתה.

בראיין וואלדרון ממחלקת הפארקים בפטצ'וג, סיפר כי העסיק מספר עובדים זמניים לאחר סנדי ואחד מהם מצא את המכתב. "פתחנו אותו וראינו את מספר הטלפון בפנים, אז התקשרתי למספר והשארתי הודעה", סיפר וואלדרון. למעלה משלוש שעות לאחר מכן, פרי הנרגשת התקשרה לבראיין. השניים קבעו בזריזות פגישה שם הושבה לה המזכרת מבתה. "סיפרתי לה שהרגשתי כאילו בתה מסתכלת עליה מגן העדן ורצתה לצלצל אליה", אמר וואלדרון, שמילא את הבקבוק בחול והעניק גם אותו לפריי. "היא בכתה, כולם בכו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully