וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דולפין רעב נגס בידה של בת 8 בפלורידה

הוריה של ג'יליאן תיעדו אותה ואת אחיה מאכילים דולפינים בפארק "עולם המים" המפורסם במדינה, כאשר לפתע אחד הדולפינים התרומם ונשך את ידה. "חששנו שהוא ימשוך אותה למים"

צילום: סרטון חובבים שהועלה ליוטיוב, עריכה: גדי וינסטוק

ג'יליאן תומס בת השמונה ואחיה הקטן ג'יימס האכילו דולפינים בפארק "עולם המים" המפורסם בפלורידה, בעוד הוריהם הגאים מתעדים את מעשיהם. בסרטון שהועלה לרשת נראית ג'יליאן אומרת "אמא, נגמרו לי הדגים", ומרימה את צלחת מזון הדולפינים באוויר, בניגוד להנחיות הנהלת הפארק. הדולפין, שככל הנראה היה רעב במיוחד, קפץ לעברה ונשך את ידה, עד שכמעט גרר אותה עמו אל תוך המים.

הוריה של ג'יליאן מיהרו לבדוק את מצבה של ילדתם ותיעדו את הפגיעה. ג'יליאן המבוהלת סירבה תחילה להראות להם את הפציעה הכואבת, עד שהתרצתה והציגה אותה למצלמה: על ידה היו שלושה סימני נשיכה עמוקים ורחבים של שיני הדולפין. "חשבתי שאצטרך לקפוץ למים להציל את בתי", אמר לעיתון "אורלנדו סנטיאל" ג'יימי תומס, אביה של ג'יליאן. "חשבתי שהוא יצליח למשוך אותה יחד עמו".

"רצינו לחלוק את הסרטון הזה כדי שהורים אחרים ידעו להיזהר שלא לסכן את עצמם וילדיהם, זה לא שווה את זה", סיפרו הזוג תומס לאחר שהעלו את הסרטון לאתר יו-טיוב. "לו ידעתי שאחד מילדי יכול להיפגע, לעולם לא הייתי מרשה להם להאכיל את הדולפינים", אמרה האם, איימי. משפחת תומס לא הביעה רצון לתבוע את הפארק אך הם קראו להנהלת הפארק להגביל את גילם של הילדים המורשים להאכיל את החיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully