וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צעירה בריטית סימסה ונפלה לתעלה קפואה

מצלמות האבטחה בתחנת רכבת תחתית בבירמינגהאם תיעדו בת 27 צועדת במורד המדרגות ומתכתבת בטלפון הנייד מבלי להבחין בתעלה. היא יצאה ללא פגע אך אמרה: "לא שולחת יותר הודעות"

הודעות טקסט כבר הפכו מזמן לדרך תקשורת נפוצה ויומיומית, אבל אחרי התאונה המביכה שאירעה לצעירה בריטית בגלל הטלפון הנייד שלה, היא נשבעה שלעולם לא תשלח הודעה נוספת. הצעירה, לורה סייף בת 27, כתבה בשבוע שעבר הודעת טקסט לבן זוגה בעודה יורדת במדרגות תחנת רכבת תחתית בעיר בירמינגהאם. בעודה שקועה בטלפון הנייד, היא לא הבחינה שבמרחק מספר צעדים ממנה נמצאת תעלה, ונפלה הישר לתוכה. התקרית כולה תועדה במצלמות האבטחה בתחנה.

לרוע מזלה של סייף, החורף האירופי נמצא כעת בשיאו ומי התעלה היו קפואים למחצה. עם זאת, הצעירה יצאה ללא פגע בזכות עובר אורח, שגם ניסה להזהיר אותה לפני הנפילה אך ללא הועיל. אותו עובר אורח, ניל אדינגטון, נשכב על הארץ ומשך אותה מתוך המים מבלי שנפגעה. "אם הייתי צריך לבחור יום ליפול בו אל תוך התעלה, זה ממש לא היום הזה. המים היו קרים כקרח", סיפר ל"דיילי מייל" הבריטי.

סייף, מגישת חדשות בתכנית בוקר בתחנה מקומית, נאלצה לשבת בפיצרייה סמוכה ולהתחמם במשך שעה אחרי האירוע. היא סיפרה כי ברגע האחרון שמעה את אדינגטון קורא לעברה "עצרי" ורק אז הבחינה בתעלה. "ניסיתי לאזן את עצמי אך החלקתי לתוך התעלה", סיפרה. "אבל הצלחתי להציל את תיק היד שלי ואת הטלפון הנייד". על אף שהטלפון הנייד לא נפל למים, נראה שבינתיים היא תשתמש בו הרבה פחות. "למדתי את הלקח ואני הרבה יותר מודעת עכשיו", אמרה. "אני לא שולחת יותר הודעות טקסט, אני מפחדת מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully