וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "אחשוף מידע שעשוי להשפיע על הבחירות"

איש העסקים והרפובליקן לשעבר, דונלד טראמפ, הודיע כי יש לו חדשות "גדולות מאוד" על נשיא ארה"ב. הוא סירב למסור פרטים נוספים אך אמר כי יחשוף את המידע בטוויטר ביום רביעי

אחד בשביל כולם? ערב העימות הנשיאותי השלישי והאחרון בין נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, ליריבו הרפובליקני ייתכן והסיוע לרומני יגיע דווקא מכיוון לא צפוי. איש העסקים דונלד טראמפ, שרק לפני פחות משנה הודיע על פרישה מהמפלגה הרפובליקנית, אמר היום (שני) כי יחשוף חדשות "גדולות מאוד" על הנשיא המכהן.

צפו: טראמפ מודיע כי יחשוף את ה"חדשות הגדולות"

טראמפ, שבעצמו שקל להתמודד על הנשיאות, אמר בראיון לתוכנית "פוקס וחברים" ברשת פוקס כי יחשוף "משהו מאוד מאוד גדול בנוגע לנשיא ארצות הברית". הוא סירב למסור פרטים נוספים על המידע החשאי, אך הוסיף: "זה הולך להיות גדול מאוד. אני יודע דבר אחד – אתם תסקרו את זה בצורה מאוד גדולה". טראמפ אמר כי יחשוף את המידע שברשותו בטוויטר, "ככל הנראה מתישהו ביום רביעי" והעריך כי החשיפה יכולה "אולי" להשפיע על הבחירות.

בשנה שעברה התגלע עימות תקשורתי עמוק בין איל הנדל"ן לנשיא אובמה. טראמפ טען כי למיטב ידיעתו, הנשיא היה "תלמיד גרוע, שלא הגיעו לו להתקבל לאוניברסיטאות 'ליגת הקיסוס'", בהן למד. "שמעתי שאובמה היה תלמיד גרוע", אמר טראמפ בראיון לסוכנות הידיעות AP. "איך יכול להיות שתלמיד כה גרוע מתקבל לאוניברסיטה כמו קולומביה, ובהמשך להרווארד? אני חושב על זה, אני רוצה לבחון את הדברים. תנו לי לראות את נתוניו האקדמיים".

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, בפיירפקס, וירג'יניה. 5 אוקטובר 2012. AP
עימות תקשורתי ארוך עם טראמפ. אובמה/AP

אובמה מצדו לא נותר חייב והשיב לטראמפ כגמולו במהלך ארוחת הערב השנתית המסורתית לכתבי הבית הלבן. ימים ספורים לאחר שהציג את תעודת הלידה שלו בפומבי כדי להפריך את הטענות (שטראמפ ליבה) לפיהן לא נולד בארצות הברית, החל אובמה את נאומו בפני הכתבים בהצגת מה שכינה "סרט הלידה שלי" – קליפ מתוך הסרט המצויר של דיסני "מלך האריות", שבו נראית לידתו של האריה סימבה ביבשת אפריקה.

אובמה פנה אז בנאומו לטראמפ, שישב בקהל בפנים חמוצות, והודה לו על כך שהצליח לגרום לו להציג את תעודת הלידה שלו. "עכשיו הוא יכול להתרכז בעניינים חשובים יותר", אמר הנשיא ואף הפליג במתן דוגמאות: "האם זייפנו את הנחיתה על הירח? מה באמת קרה ברוזוול (העיירה בה נפוצו שמועות על נחיתת חייזרים)? ההתרסקות לכאורה של עב"מים בניו-מקסיקו ומותם של הראפרים ביגי וטופאק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully