וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך מרזל יעביר אימוני הגנה עצמית בדרום תל אביב

יהשוע בריינר

24.5.2012 / 6:00

פעילי הימין ותושבי המאחזים הפיצו כרוזים הקוראים תושבי העיר "ללמוד להגן על עצמם" כנגד הפליטים. "מסתיימת ההבלגה", אומר מרזל. אתמול הותקפו נתינים זרים ונופצו חנויות

אם לא די היה באירועי ליל האתמול בתל אביב, במסגרתם הותקפו מספר פליטים לאחר הפגנה סוערת בשכונת התקווה נגד המסתננים מאפריקה, נראה כי יש מי שדואג שהסערה לא תרגע: אנשי הימין מתכננים להתחיל בהעברת אימוני הגנה עצמית לתושבי דרום תל אביב, על מנת שיוכלו, לדבריהם, להגן על גופם מפני המסתננים המתגוררים באזור. את האימונים צפויים להעביר מומחי קרב מגע ואומנויות לחימה מהשומרון ומהמאחזים השונים, שיגיעו אל גן התקווה שבשכונה הדרומית בתל אביב ויעבירו הדרכות לגברים ולנשים.

כבר בימים הקרובים מתכוונים אנשי הימין להפיץ בשכונות כרוזים הקוראים לתושבים להצטרף לאימונים. "מחזירים את הביטחון לשכונה", קורא הכרוז, "אונס, חטיפות תיקים, תקיפות ילדים, התפרצות ואין משטרה ואין שלטון. דמינו הפך הפקר - לומדים להגן על עצמנו".

כרוז אימוני הגנה עצמית בתל אביב נגד הפליטים מאי 2012. ספק 500
את האימונים יעבירו פעילי ימין מהשומרון ותושבי מאחזים. הכרוז שיופץ בדרום תל אביב/ספק 500

יוזמי האימונים הם חבר הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) ופעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל, שהקים בשנה האחרונה את מה שמוגדר על ידו כ"משמר השכונות". בן ארי עצמו, שנאם אתמול בהפגנה בה נעצרו 17 מפגינים בגין הפרת סדר, אומר כי האימונים מיועדים להגנה עצמית בלבד ולא למתקפות מצד התושבים.

"היוזמה נולדה מתוך המצוקה של השטח והתחושה של התושבים שמשטרת ישראל הפקירה אותם לנפשם ואין ביטחון ברחובות", אומר בן ארי, "במצב הדברים הנוכחי אנו מרגישים חובה לבוא לעזרת התושבים ולתת להם את הכלים להגן על עצמם ומשפחותיהם".

"נלמד אותם להשיב לתוקפיהם"

מרזל מצידו נשמע נחרץ הרבה יותר. "היום מסתיימת ההבלגה", הוא אומר, "אנחנו לא מתכוונים להגיש את הלחי השנייה אחרי שבכל יום הפשע הולך וגובר בשכונות דרום תל אביב. הממשלה הפקירה את תושבי דרום העיר ואנחנו נגן עליהם ונלמד אותם להשיב לתוקפיהם. האימונים יהיו פתוחים לכל תושבי דרום תל אביב, גברים, נשים וילדים שמוצאים את עצמם מדי יום תחת התקפות. לא יכול להיות שאחרי 200 שנות גלות יהודים יפחדו לצאת מהבית בעיר העברית הראשונה".

כאמור, אמש במהלך ולאחר ההפגנה בשכונת התקווה עצרה המשטרה מספר מעורבים בתקיפת מסתננים סמוך למקום ההפגנה. במקביל נעצרו שני ישראלים בחשד כי בזזו חנות השייכת ליוצאי סודן, ובתחנת לוינסקי הסמוכה לתחנה המרכזית התלוננו שני נתינים זרים כי הותקפו על ידי מפגינים.

במהלך ההפגנה נאם בן ארי, כמו גם חברי הכנסת דני דנון ומירי רגב (ליכוד). השלושה התבטאו בחריפות כנגד הפליטים, ורגב אף אמרה כי "הסודנים הם הסרטן בגוף שלנו. נעשה הכל להחזיר אותם למקום מוצאם". היא המשיכה לתוקף גם את השמאל, באומרה כי "קודם כל נדאג לעניי ארצנו וכל השמאלנים שהגישו בג"ץ – בושה להם שהם עצרו את הגירוש. לא ניתן לשמאלנים, לאנרכיסטים לעשות את זה. נגן על הילדים שלנו, הנשים שלנו עד שאחרון הסודנים יעזוב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully