וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור ריבק שנרצח על ידי חברו נקבר: "בלתי נתפש"

27.4.2014 / 19:16

מאות ליוו את אור ריבק, שעל פי החשד נרצח בדקירות בידי חברו הטוב רוסלן יעקובוביץ' בבוקר שבת, בדרכו האחרונה. הוא מובא למנוחות בבית העלמין המשותף לכפר חרוב ומבוא חמה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן-דוד, מתן חדד

מאות בני משפחה, חברים ומכרים השתתפו אחר הצהריים (ראשון) בהלווייתו של הצעיר אור ריבק, שנרצח על פי החשד בבוקר שבת על ידי חברו הטוב רוסלן יעקובוביץ', בחדרם המשותף שבקיבוץ כפר חרוב שברמת הגולן. "הייתה הלוויה מאוד קשה וטעונה. מאות חברים שליוו אותו בשלבים שונים של חייו היו בהלוויה", אמר לוואלה! חדשות אחד ממשתתפי ההלוויה. "הדבר הכי מצמרר היה לשמוע את השקט הרועם. זה מעשה בלתי נתפש". אמו של ריבק ומנהלת בית הספר התיכון שבו למד במעלות - יחד עם יעקובוביץ', ספדו לו.

עוד בוואלה! חדשות:
באמצע הלילה, בקבוצת הווטסאפ, גילה שאחיו נהרג
כך נולדו ארבעה ימי שואה
המשטרה: להעמיד לדין את הרב אברהם יוסף בגין סחיטה

הלווייתו של אור ריבק שנרצח על ידי חברו רוסלן יעקובוביץ בכפר חרוב. אפריל 2014. ערן גילווארג
שמו של הרוצח לא הוזכר בטקס. חלקת הקבר של אור ריבק, היום/ערן גילווארג

במהלך חקירתו של יעקבוביץ', שמעצרו הוארך אתמול בשמונה ימים, התגלה כי הוא תיעד את גופתו של ריבק רגעים ספורים לאחר שלפי החשד רצח אותו בדקירות. המשטרה שלחה היום את הטלפון הסלולרי של יעקובוביץ' - ובו לכאורה התמונה המפלילה, לבדיקה של המעבדה לזיהוי פלילי. על פי ההערכות, יעקובוביץ' רצח בדקירות סכין את חברו הטוב ריבק בן ה-22, במהלך ויכוח שהתפתח ביניהם בחדרם שבקיבוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אור ריבק ורוסלן יעקובוביץ', החשוד ברצח ריבק. פייסבוק, צילום מסך
אור ריבק/צילום מסך, פייסבוק

ריבק ויעקובוביץ' עברו להתגורר בדירה שכורה בקיבוץ כפר חרוב לפני כארבעה חודשים. בקיבוץ סיפרו כי אביו של אור, המתגורר כבר שנים ארוכות במקום, ביקש מהקהילה לקלוט את השניים לעבודה ולמגורים. בשנה האחרונה הם הסתבכו בעבירות אלימות ורכוש והאב ביקש להרחיקם מסביבתם השלילית, ולקלוט אותם לצורך שיקום.

"האבא סיפר שאור היה ילד טוב שהתגלגל לסביבה פחות טובה, וזו הייתה אחת הסיבות לכך שהוא הביא אותו ואת חברו הטוב ביותר לכאן", אמרה דגנית הנדל, חברת צוות החירום היישובי של קיבוץ כפר חרוב. "הוא רצה שהם יהיו בסביבה שונה, מוגנת ועוטפת יותר, עם מקום עבודה מסודר כדי שיצאו מאותה אווירה לא חיובית שהם היו בה".

הלווייתו של אור ריבק שנרצח על ידי חברו רוסלן יעקובוביץ בכפר חרוב. אפריל 2014. ערן גילווארג
"הדבר הכי מצמרר היה השקט הרועם"/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully