וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: העד המרכזי בפרשת פינטו בניו יורק

בן ציון סוקי, יד ימינו של הרב פינטו ששמו נקשר בהעברת טובות הנאה, תועד בידי וואלה! חדשות כשיצא מביתו היוקרתי לישיבת "שובה ישראל" בעיר. הוא סירב לענות על שאלות

צילום: רלי כהן, עריכה: יאיר דניאל

יד ימינו ואיש סודו של הרב יאשיהו פינטו, בן ציון סוקי, ששמו נקשר בפרשת "הרב והניצב" כמי שהעביר כספי טובות הנאה מחצר הרב למפקד יחידת להב 443, ניצב מנשה ארביב, תועד אמש (שבת) בידי וואלה! חדשות כשהוא יוצא מביתו ביורקוויל שבשכונת אפר איסט סייד היוקרתית במנהטן לכיוון ישיבת "שובה ישראל" שפינטו עומד בראשה.

עוד על הפרשה המטלטלת:
מעתיק פורנו ובעל מלונות: מי אתה, בן ציון סוקי?
מתגבש הסדר? וינשטיין ייפגש עם פרקליטי פינטו
ניצב ארביב לוואלה!: "הרגשה מצוינת, הכול בסדר"

זהו העד המרכזי בפרשת פינטו-ארביב: בן ציון סוקי. צילום מסך
מחירן של הדירות בבניין שבו הוא גר נאמד בשלושה מיליון דולרים. סוקי, אמש/צילום מסך

סוקי סירב להתייחס לפרשה ולשאלות בנושא, ושמר על שתיקה ועל ארשת פנים קפואה. הוא אף ניסה להתחמק מעדשת המצלמה והתעלם כשכתבת וואלה! חדשות קראה בשמו תוך שהוא מגביר את קצב הליכתו. סוקי תועד כשהוא עם שני חבריו, גם הם מבאי "שובה ישראל". אלה הסבו את תשומת לבו לנוכחותנו במקום.

שלשום נצפה סוקי כשהוא נכנס לבניין הישיבה ברחוב 58 בעיר, שם מתגוררים הרב פינטו ובני משפחתו כשהם שוהים בניו יורק. כשנודע לו על נוכחת כתבתנו במקום, הוא מיהר להסתגר בישיבה.

סוקי, בן 38 ואב לשלושה, נראה צעיר מכפי גילו. הוא מתגורר בבניין דירות הפאר סיאלו (Cielo). מחירן של הדירות בבניין זה, בן 28 קומות, נאמד ביותר משלושה מיליון דולרים. הבניין כולל שירותי מותרות ופאר, ובכללם שמירה של 24 שעות ביממה, קונסיארג', מועדון בריאות וחדר כושר, גינה מטופחת על גג הבניין, חניה פרטית, מתחם משחקים לילדים, נוף מרהיב לעיר ולאיסט ריבר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully