וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל 200 שקל: "חנק והשליך הגופה מהמלון בנתניה"

גלעד גרוסמן

22.4.2013 / 11:06

כתב אישום הוגש נגד אריציה סונגו, אזרח קונגו בן 30, בגין רצח הצעירה זהבה צ'קול. בין השניים התפתח ויכוח על כסף, שבסיומו נרצחה הצעירה ונזרקה מהחלון אל מותה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יבגני גרצנשטיין

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד אריציה אקאל סונגו, אזרח קונגו בן 30, בגין רצח זהבה צ'קול במלון כרמל בנתניה לפני כחודש. מכתב האישום עולה כי סונגו חנק את צ'קול למוות ולאחר מכן השליך את גופתה מחוץ לחלון. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אילה אורן מפרקליטות מחוז מרכז, סונגו, שהיה מחוסר בית, ביקש מאחד משחקניה הזרים של קבוצת הכדורגל מכבי נתניה שיארח אותו בדירתו השכורה במלון. כחודש לפני הרצח, פגש סונגו את צ'קול, בת 18, ובין השניים נרקמו יחסי ידידות. בבוקר הרצח בילו השניים בחדר במלון, וקבעו להיפגש שוב בשעות הערב, לאחר שסונגו יסיים את עבודתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופת הצעירה התגלתה על-ידי עובר אורח. זירת הרצח בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי הפרקליטות, סונגו שב למלון סמוך לשעה חצות. צ'קול, שהמתינה לו קרוב לארבע שעות, כעסה עליו. השניים נכנסו יחד לחדרו של סונגו, ושם דרשה ממנו צ'קול שישלם לה 200 שקל שהיה חייב לה. סונגו אמר לה כי ברשותו רק 100 דולר, ולכן הציע להמתין עד לבוקר המחרת כדי שיוכל להמיר את הדולרים לשקלים ולשלם לה את החוב. צ'קול דרשה שהוא ישלם את החוב במקום, ומשהוא סירב, איימה שתפתח את החלון ותצעק כי הוא תקף ואנס אותה. אז, נטען בכתב האישום, החליט סונגו לרצוח את צ'קול וחנק אותה. לאחת שמתה השליך את גופתה מחוץ לחלון החדר. הוא הלך לישון וקם בבוקר לעבודה, והגופה התגלתה רק בבוקר על ידי עובר אורח.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של סונגו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי סונגו הודה ברצח ושיחזר אותו. כמו כן, נמצאו ראיות שקושרות אותו לרצח. הפרקליטות גם מבקשת לזמן את שחקן הכדורגל לעדות מוקדמת, לפני תחילת המשפט, מכיוון שבכוונתו לעזוב בקרוב את הארץ. בתחילה נעצר השחקן בחשד למעורבות ברצח, לאחר שסונגו הפליל אותו, אולם בהמשך חזר בו סונגו מהטענה ואף ביקש סליחה מהשחקן במהלך עימות בין השניים שערכה המשטרה. הפרקליטות צפויה לסגור את התיק נגד השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully