וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקר למוות את אמו, נמלט בשחייה בכנרת ונתפס

קובי דוד

24.2.2013 / 16:19

הנרצחת, כבת 60, נמצאה דקורה בדירה בטבריה. החשוד, בנה המאומץ, נמלט ברכב ונתפס לבסוף בתוך מי האגם. "הוא היה אלים ומלמל", סיפר הבלש שלכד אותו. "חשדתי שהוא על סמים"

צילום: יגאל לוי, עריכה: מיכאל ברגמן

חשד לרצח בתוך המשפחה: אישה כבת 60 נדקרה בצהריים (ראשון) ברחוב הרקפת בטבריה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול, אך בתוך זמן קצר נקבע מותה. החשוד המרכזי ברצח הוא בנה המאומץ של הנרצחת, בן 27, שנמלט מהזרה - וכעבור זמן לא רב נמצא כשהוא מנסה לברוח בשחייה בכנרת.

לפי דיווחי המשטרה, הבן נמלט תחילה מהזירה בכלי רכב, ונראה מתקדם לכיוון דרום. כוחות משטרה הוקפצו למקום האירוע ופתחו במצוד אחריו, ומחסומים משטרתיים נפרסו ביציאה מטבריה. במהלך המצוד הבחין החשוד בשוטרים שדולקים אחריו. הוא הגיע לחמי טבריה שמדרום לעיר, שם נטש את הרכב - שהידרדר לחופי האגם. הוא המשיך להימלט רגלית והחל לשחות במי הכנרת.

רצח כבת 60 בטבריה, פברואר 2013. יגאל לוי
מכוניתו של החשוד בתוך הכנרת, היום/יגאל לוי

"לאחר סריקות, אותר הרכב בקבר רבי מאיר בעל הנס", סיפר לוואלה! חדשות פקד שי רונן, קצין המודיעין שלכד את הצעיר. "החשוד ניגח את רכבו ברכב הבילוש, המשיך לנסוע עד צומת צמח, עשה פניית פרסה בניגוד לכיוון התנועה, סיכן את חיי הנוסעים וחזר לקבר רבי מאיר בעל הנס - שם הוא קפץ למים. קפצתי אחריו, ואחרי 20 מטר של שחייה תפסתי אותו. הוא היה אלים ומלמל דברים לא ברורים. כשחזרתי איתו לחוף חשדתי שהוא היה תחת השפעת סמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אישום נגד גבר שרצח לפני שנה את קרובת משפחתו

החשוד הועבר לחקירה במשטרת טבריה על מנת לברר את נסיבות המעשה. מהמשטרה נמסר כי אין תלונות קודמות נגדו, וכי בדירה לא היה אף אחד מבני המשפחה בזמן הרצח. בעלה של הנרצחת זומן למסור עדות.

בשבוע שעבר הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד אחמד זובידאת, בן 22 מבסמת טבעון, בגין רצח מריה זובידאת, בת 38 מכפרו, כמו גם בחטיפתה טרם הרצח, בהתעללות בילדתה ובהשארתה של התינוקת, ללא השגחה, במטרה לנטוש אותה. לפי האישום הוא דקר את שכנתו 13 פעם לעיני הבת בת השנתיים. שבוע מוקדם יותר עצרו חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף גבר בן 41 מנתניה, שחשוד ברצח קרובת משפחתו - אסתר דזינזחשווילי בת ה-61 - שנרצחה בביתה בנהריה לפני כשנה.

בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד נערה בת 17 מתל שבע הנאשמת ברצח בעלה בתחילת ינואר, יום לאחר שנישאו. מכתב האישום עולה שהנערה הובילה את בעלה לפארק ביישוב עומר, שם ביקשה ממנו לשכב על גבו בעיניים עצומות כשידיו מאחורי ראשו. אז לפי עובדות כתב האישום, היא אמרה לו בחיוך שהיא רוצה לנשק אותו. הבעל שכב על גבו, ואז, כך נטען, הוציאה הנערה סכין ארוכה שהכינה במגפיה ודקרה אותו למוות.

עדכון ראשון: 14:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully