וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לפרשת התאומים? האב ישוחרר מחר ממעצר בית

20.2.2012 / 12:21

מעצר האב החשוד בהריגה מסתיים מחר והמשטרה לא תבקש להאריכו. בפרקליטות עוד ממתינים לתוצאות הנתיחה שלאחר המוות ובינתיים נאסר על האב לראות את בתו הפעוטה

הסערה שסביב פרשת התאומים דועכת? המשטרה החליטה שלא לבקש את הארכת מעצרו הבית של האב החשוד בכך שטלטל את בנו למוות. מעצר הבית בו שהה האב כשבועיים מסתיים מחר (שלישי) והוא צפוי להתשתחרר. עם זאת, על האב עדיין מוטלים תנאים מגבילים אחרים כגון איסור לראות את בתו וכן איסור יציאה מהארץ.

הפרקליטות מסרה כי היא עדיין ממתינה לסיום חקירת המשטרה שתלויה בעיקר בחוות דעת רפואיות סופיות של הנתיחה לאחר המוות שנערכה לתינוק. תוצאות הביניים שנמסרו עד כה מספיקות אמנם להארכת מעצר החשוד, אך לא להגשת כתב אישום.

גורם המעורב בחקירה העריך בעבר כי הפרקליטות דווקא תגיש כתב אישום נגד האב. "כעת אנחנו ממתינים ל'פלומבה' (החותמת הסופית - מ.ש)", אמר הגורם, "בדמות התוצאות הסופיות של דו"ח הנתיחה שלאחר המוות שבוצעה בתינוק."

לפני כשבוע, כאשר האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצר הבית של האב בשבעה ימים נוספים, הותר לו להתאחד עם אשתו, לאחר שבועות ארוכים בהם הופרדו. האב הגיע אז לבית המשפט כשהוא עוטה זקן, ככל הנראה לאות אבל. אחיו אמר לוואלה! חדשות, כי "המשפחה מרגישה הקלה עם הצעד הזה היום. בני הזוג צריכים את האיחוד שלהם. סוף סוף יהיה להם זמן ונחת לעכל ולהתאבל על מה שקרה. אנחנו בעצמנו רוצים תשובות ומחכים לתוצאות הבדיקות הרפואיות שערכנו מטעמנו. כעת הכל בידי הפרקליטות. אנחנו מחכים להחלטה ומאמינים שיעשו את מה שצריך לעשות". ההורים אמרו בעבר כי לא יישבו שבעה על בנם עד שיתאחדו.

המשפחה סירבה להגיב.

עוד על "פרשת התאומים"
האב החשוד בהרג בנו יתאחד עם אשתו
הערכה: כתב אישום יוגש נגד אביהם של התאומים
המשטרה: בידינו "אקדח מעשן" נגד אב התאומים

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully