וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהתה גופת האישה שנרצחה באשדוד: גרושה בת 38

רמי שני

10.9.2011 / 14:11

בלילה חמישי נרצחה האישה על פי החשד על ידי שני צעירים לאחר שסירבה לקיים עמם יחסי מין. משפחתה זיהתה את הגופה אולם שמה עדיין לא הותר לפרסום. החשודים ברצח נעצרו ומעצרם הוארך

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

גופת האישה שנרצחה על פי החשד ביום חמישי בחוף מי עמי באשדוד זוהתה היום (שבת) על ידי משפחתה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. שמה של האישה, בת 38, גרושה ואם לשניים, טרם נמסר. מחקירת המשטרה עלה כי שני צעירים, שמעצרם הוארך אתמול, ביקשו לתקוף מינית את האישה, היא התנגדה והוכתה למוות. מעצרו של אנדרי סטרקוב, החשוד העיקרי במעשה, בשנות ה-20 לחייו, הוארך בשישה ימים ואילו מעצרו של החשוד שני, אושיק לוי, עתודאי בצה"ל, הוארך עד יום ראשון.

עוד על הרצח באשדוד:
הוארך מעצר החשודים ברצח הצעירה בחוף אשדוד
חשד לרצח באשדוד: גופת אשה נמצאה בחוף מי עמי

לוי טען להגנתו כי ביקש לסייע למנוחה וכי הזעיק עזרה ברגע שהבין שזו נפגעה פיזית מהתקיפה. השופט אריאל ברגנר אמר בדיון הארכת המעצר כי הראיות כלפי סטרקוב אכן חזקות יותר מאשר כלפי לוי, וכי אם יוכח שהאחרון אינו אשם, הוא ישוחרר בהקדם האפשרי.

לאחר מציאת הגופה הניחו מיד במשטרה כי מדובר במוות לא טבעי. אחת ההערכות היא ששני העצורים תקפו את האישה לאחר שזו לא נעתרה לבקשתם לבלות עמם. כיווני חקירה נוספים שנבדקו הם שהאישה הותקפה ונשדדה במהלך שהותה בחוף או שהובאה למקום לאחר שהוכתה קודם לכן במקום אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully