וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי לעבר כוח צה"ל סמוך לגבול מצרים, אין נפגעים

כוח צה"ל זיהה ירי של קליע סמוך לזירת התרחשות הפיגוע המשולב בשבוע שעבר. הכוח השיב אש ופתח בסריקות לאיתור היורים. ההערכה היא שמדובר בחוליה של ועדות ההתנגדות העממית

כוח של צה"ל זיהה הלילה (שני) סמוך לחצות ירי של קליע בודד בגבול ישראל-מצרים, לא הרחק ממקום הפיגוע המשולב שאירע בסוף השבוע שעבר, והשיב אש לעבר כיוון הירי. כמו כן הורמו פצצות תאורה במקום, לאחר שהלוחמים חשדו שראו שתי דמויות חשודות. הכוחות החלו לסרוק את השטח. לא דווח על נפגעים מקרב חיילי צה"ל.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות:
”חמאס צריך להוכיח אם הוא באמת שולט בעזה”
מפלגות ותנועות במצרים: ”לבטל השלום עם ישראל”
”כיפת ברזל” יירטה 2 רקטות גראד סמוך לאשקלון
ועדות ההתנגדות: ”לא נסכים לרגיעה עם ישראל”
ברק: סוללה שלישית של כיפת ברזל תיכנס לפעולה

בתוך כך, כביש מספר 12 נסגר לתנועה לשני הכיוונים, ובמקביל כוחות צבא גדולים, בסיוע כלי טיס של חיל האוויר, הוקפצו למקום. ההערכה בצה"ל היא כי מדובר בחוליה של ועדות ההתנגדות העממית, הארגון שביצע את הפיגוע האחרון. צה"ל נערך החל מיום שבת לאורך הגבול, לא הרחק מכביש 12 בו אירע כאמור הפיגוע.

אמש דווח כי צה"ל תקף שני משגרי רקטות בצפון רצועת עזה, זאת לאחר שמספר רקטות נורו משטח הרצועה – למרות הפסקת האש שלכאורה הייתה אמורה להיכנס לתוקפה בשעה 21:00. סוללת "כיפת ברזל" המוצבת ליד אשקלון הצליחה ליירט הלילה בהצלחה רקטת גראד שנורתה לעבר אשקלון, בנוסף ליירוט מוצלח של רקטה שנורתה אמש לעבר שטח מיושב בעיר. שתי רקטות נוספות התפוצצו הלילה בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול ובשדרות. בשני המקרים לא דווח על נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully