וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכרזות בירושלים: מקורבו של דרעי ייחקר

מוטי לוי

28.6.2011 / 22:50

יהודה אזרד ייחקר בעקבות תלונה של איתמר בן גביר, שטוען כי אזרד השיג תוך התחזות כרזות שיועדו לכאורה לפעיל הימין. לטענת אנשי דרעי הכרזות נועדו לסכסך בינו לבין הרב עובדיה יוסף

יהודה אזרד, מקורבו של יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי, זומן היום (שלישי) לחקירת משטרה הצפויה להיערך מחר בבוקר במשטרת ירושלים. אזרד, המכונה גם 'יו"ר התנזים של דרעי', זומן לחקירה בעקבות תלונה שהגיש נגדו פעיל הימין איתמר בן גביר, שטען כי שליחים מטעם אזרד התחזו למקורביו של בן גביר וקיבלו לידיהם מודעות שהוזמנו, לכאורה, על ידי פעיל הימין בבית דפוס בירושלים.

אתמול היה זה דווקא דרעי שהתלונן נגד בן גביר בגין התחזות, בטענה שבן גביר עמד מאחורי תלייתן של מאות המודעות בירושלים, במטרה לסכסך בין דרעי למנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף. על המודעות נכתב "הרוב קובע ולא הרב קובע – דרעי לראשות ש"ס".

בתלונה שהגיש דרעי נטען כי "מדובר בקנוניה פלילית חמורה מאין כמותה, לדידנו חמורה יותר מהזיוף הידוע כ'מסמך הרפז'. מטרת התרמית היא להבאיש ריחו של הרב דרעי, לסכסך בינו לבין מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א ובכך לחבל בתכניותיו הפוליטיות". אזרד אף טען כי דבר הדפסתן של המודעות נודע לו מבעוד מועד וכי שליח שלו שהתחזה לבא כוחו של בן גביר הערים על בעל בית הדפוס הירושלמי בו הודפסו המודעות והצליח לשחרר כמה מאות מהן.

בתגובה הגיש בן גביר, כאמור, תלונה נגדית נגד מקורבו של דרעי, יהודה אזרד, על גניבה ועל קבלת דבר במרמה, על כך שהודה שהערים על בעל בית הדפוס ונטל את המודעות שלא כדין. "הוא כנראה רגיל שאנשים מפחדים ממנו", אמר בן גביר. "אך צריך להבין שאנו לא פראיירים. דרעי ואנשיו צריכים להבין שצריך לשים גבול למעשים פליליים של גניבה והתחזות".

עוד בנושא

דרעי למשטרה: "בן גביר מסכסך ביני להנהגת ש"ס"
דרעי חוזר לפוליטיקה: "הרב עובדיה לא יתערב בינתיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully