וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטי קצב: מהראיות עולים יחסים רומנטיים בהסכמה

גלעד גרוסמן

28.6.2011 / 14:31

פרקליטי נשיא המדינה לשעבר הגישו לביהמ"ש העליון את מסמך עיקרי טיעונו בערעור על הרשעתו באונס: "התמונה העולה מהראיות סותרת הגרסה לפיה לא היו כל יחסים עם א' ממשרד התיירות"

"בית המשפט המחוזי פתח לתביעה פתח כגודלו של סכר שבו זרמו ראיות לא קבילות וזיהמו את המשפט, שממילא סבל מזיהום חיצוני יותר מכל משפט שאי פעם נדון בישראל" – כך כתבו פרקליטיו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב, במסמך עיקרי טיעונו בערעור על הרשעתו בשני מקרי אונס, שהוגש היום (שלישי) לבית המשפט העליון.

במסמך, שהוגש על ידי עורכי הדין אביגדור פלדמן, ציון אמיר, אבי לביא ומיקי חובה, מוסבר כי קצב מערער על כך שבית המשפט המחוזי לא בחן את האפשרות שהעלו עורכי דינו, לפיה למרות שהוא מכחיש כל קשר מיני עם א' ממשרד התיירות, התקיים רומן בין השניים. בנוסף, הם ציינו כי בית המשפט היה צריך להעניק משקל נמוך יותר לגרסתה של א', שלטענתם התפתחה והשתנתה לאורך חקירותיה, ומנגד להעניק משקל רב יותר לראיות השונות שהציג קצב.

כמו כן נטען כי צריך היה לזכות את קצב בשל הגנה מן הצדק בשל "שפיטה מוקדמת" של התקשורת. "קצב נכנס ביומו הראשון למשפט כשאות קין של אנס ועבריין מין סדרתי מוטבע על מצחו", כתבו עורכי הדין. הם שבו וטענו כי שופטי המחוזי הלכו אחר התזה של התביעה ב"עיניים עצומות", למרות "מכשולים עצומים עליהם בחרו לדלג".

עורכי דינו של קצב טוענים עוד, כי הריענונים שביצעו בפרקליטות לעדות השיטה שלא נכללו בכתב האישום בשל התיישנות היו פסולות, סייעו להן לשחזר את עדותן במשטרה ואף גרמו בכמה מקרים לשינוי גרסאותיהן. הם גם מתחו ביקורת על עדות השיטה, וטענו שהן אינן אמינות וציינו סתירות רבות בעדויותיהן.

עוד על משפט קצב:
הרחב השופטים שידונו בערעורו לא יורחב
"ההחלטה לעכב כניסתו לכלא - מוצדקת"
מקורבה של גילה מעיד: היא הייתה בחרדה"
כיצד סיקרו החרדים את משפט הנשיא לשעבר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully