וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצנע לא חוזר בו: "לבית היהודי ולחמאס מטרות זהות"

חבר הכנסת מהתנועה מסרב לחזור בו מההשוואה בין שותפתו הקואליציונית לארגון הטרור. "שניהם לא מוכנים להתפשר ולדבר ושניהם פועלים לרסק את הרשות הפלסטינית", הסביר

עמרם מצנע  במסיבת סיום הקמפיין, ינואר 2013. דייב בוימוביץ'
"הבית היהודי מובילים אותנו למציאות קטסטרופלית". עמרם מצנע/דייב בוימוביץ'

חבר הכנסת עמרם מצנע (התנועה) שהשווה השבוע את מפלגת הבית היהודי לארגון הטרור חמאס, אינו מגלה חרטה. "ממש לא הרחקתי לכת - חמאס הפוליטי שואף למדינה מוסלמית מהים לירדן - גם הבית היהודי רוצה אותו הדבר, רק הפוך, מדינה יהודית", הבהיר היום (שבת) מצנע שהתארח בתכנית "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח בערוץ 2.

חדשות נוספות:
פרס במסר לארה"ב: "המשיכו להפעיל לחץ על חמאס"
אינדיק פורש מתפקידו: "תרם רבות לתהליך השלום"
הרצוג תוקף את נתניהו: "מדיניותו מסכנת את ישראל"

מצנע תקף ביום חמישי את שותפתו הקואליציונית בראיון לתכנית "היומן הצהריים" בגלי צה"ל. "אם לוקחים את חמאס ומורידים את הסיפור של הטרור, שאני כמובן מתנגד לו באופן מוחלט, הלא בעצם בתוך ממשלת ישראל יושב ארגון שפועל באותן מטרות כמו חמאס", אמר. "... האם שמענו את הבית היהודי אומר שהוא עומד אחרי ההסכמים שממשלות ישראל חתמו, כמו אוסלו וכמו הסכמים נוספים?"

"בבית היהודי שוטפים לנו את המוח"

היום סירב מצנע לחזור בו מדבריו. "שניהם (חמאס והבית היהודי) לא מוכנים לדבר ולהתפשר, שניהם פועלים כדי לרסק את הרשות הפלסטינית", הסביר. "רק לאחרונה בנט קורא לאבו מאזן 'ארכי-טרוריסט', וזה בזמן שאנו משתפים איתו פעולה כדי למצוא את החטופים".

הוא ביקש להבהיר: "לא קראתי לבית היהודי 'חמאס'. השוויתי את המטרות. הבית היהודי מובילים אותנו למציאות קטסטרופלית. אני יושב איתם (בממשלה) כדי לאזן". לדבריו, "יש רוב ברור בחברה הישראלית שמבין שאין ברירה, צריך ללכת לשתי מדינות. אבל מתחת לרדאר, פועל בנט כדי להפוך את המציאות לבלתי הפיכה, שיום אחד נקום ולא יהיה כבר מה לעשות.. שוטפים לנו את המוח שאין עם מי לדבר, שנחכה, שאין מה לעשות, ובזמן הזה הבית היהודי בונה כמו מטורף ביהודה ושומרון".

הוא שב על עמדתו לפיה על מפלגתו לפרוש מהממשלה ובכך לגרום להפלתה. "לבני כנראה מאמינה יותר ממני שעוד אפשר לשנות", הסביר מדוע יו"ר מפלגתו אינה ממהרת לפרק את החבילה. "מדברים עכשיו על נייר אמריקני שעוד יונח על השולחן. לפי מה שאני יודע, קרי נמצא באותה התלהבות רק בודק איך אפשר לעשות את זה. בסופו של דבר, אם לא נצליח להיפרד מדינית מהפלסטינים, לא תהיה פה לא ציונות, לא מדינה יהודית ולא דמוקרטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully