וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מחריד: כריש הרג תיירת בחוף פופולרי בברזיל

תיירת בת 18 מתה לאחר שהותקפה בידי כריש כששחתה בחוף בצפון ברזיל. בתיעוד מהחוף ניתן לראות נתזי מים, רגע לפני שהם כוסו דם. מ-1992 תועדו לפחות 50 מתקפות כרישים בחוף

צילום: סרטון חובבים שעלה לרשת, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

זוועה בברזיל: תיירת בת 18 ששחתה בחוף הפופולרי בואה ויג'ם שברסיפה, בצפון-מזרח ברזיל, כשלפתע כריש טרף את רגלה. התיירת, ברונה גובי, ננשכה לפי אתר חדשות מקומי כשהמים הגיעו עד מותניה בלבד. בסרטון שצולם מהחוף ניתן לראות נתזי מים, רגע לפני שהמים במקום בו שחתה הפכו אדומים. בסרטון גם ניתן לראות אותה נימשת לחוף כשהיא סובלת מפציעה קשה ברגלה השמאלית. עורה נתלש כמעט לחלוטין אך רגלה עדיין הייתה מחוברת לגופה. גובי פונתה לבית חולים מקומי, אך מתה במהלך ניתוח לכריתת חלק מרגלה.

הצעירה מסאו פאולו ביקרה ככל הנראה את משפחתה ברסיפה, עם זאת לא ברור אם קרוביה היו עמה במים כשהיא הותקפה. "המצילים הגיעו תוך חמש דקות, אך זה נראה כמו חמש שנים" סיפרה דניאל גובי, בת דודתה של ההרוגה לאחד מערוצי הטלוויזיה.

חוף בואה ויג'ם הוא המתוייר ביותר בחופיה המזרחיים של ברזיל, אך נראה כי הוא גם פופולרי בקרב כרישים: לפני שנות ה-90' כרישים לא תקפו בני אדם במי החוף אך מאז שנת 1992 נרשמו לפחות 50 תקיפות כרישים – 22 מהן קטלניות, בחוף שהוא יחסית דיי קטן - אורכו כ-20 קילומטרים. הטלוויזיה המקומית דיווחה כי לאורך החוף ישנם שלטים המזהירים את הנופשים מפני תקיפות כרישים וכי גובי עצמה הוזהרה מפני הסכנות בשחייה שם. עוד דווח כי הרשויות המקומיות ביקשו מממשלת ברזיל לאסור על שחייה באזורים המועדים למתקפות כרישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully