וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג נוסף לצנחן האוסטרי: שיא צופים ביוטיוב

פליקס באומגרטנר, שצנח מגובה שיא של 39 קילומטרים והצליח לשבור את מחסום הקול, ריתק למעלה מ-8 מיליון בני אדם לשידור החי של המראתו. גוגל: "מברכים את באומגרטנר וצוותו"

עריכה: מיכאל ברגמן

צפו ברגעים שריתקו יותר מ-8 מיליון בני אדם למסך

הצנחן האוסטרי פליקס באומגרטנר הצליח לשבור אתמול לא רק את מחסום הקול, אלא גם את שיא הצפיות לשידור חי באתר יוטיוב. למעלה מ-8 מיליון בני אדם צפו בנשימה עצורה בשידור, שעקב אחרי באומגרטנר מרגע המראתו על גבי בלון ענק ועד לצניחתו ההיסטורית מגובה 39 קילומטרים באטמוספירה מעל לניו-מקסיקו.

חברת גוגל מסרה כי מדובר במספר הצופים הרב ביותר לשידור חי בהיסטוריה של אתר יוטיוב. "אנו מברכים את פליקס באומגרטנר ואת כל הצוות על הצלחת המשימה, ועל יצירת שידור חי שזכה למספר הצפיות הרב ביותר עד כה ביוטיוב", כתבה החברה בבלוג שלה. במהלך השידור הופיעו על המסך נתונים שונים לגבי הטיסה, בהם מהירות הבלון וגובהו.

הצנחן האוסטרי פליקס באומגרטנר מתכונן להמראה לחלל. ניו מקסיקו, ארה"ב, אוקטובר 2012. AP
פליקס באומגרטנר מתכונן להמראה/AP

נוסף על השיא המכובד ששבר עבור חברת גוגל, הפך אתמול פליקס לאדם הראשון שצנח צניחה חופשית מהאטמוספירה, ולאדם שהגיע למהירות הגבוהה ביותר בצניחה חופשית - 1,343 קילומטרים לשעה. כמו כן, הפך באומגרטנר לאדם הראשון ששבר את מהירות הקול במהלך צניחה. "באותו רגע, שבירת השיא לא הייתה העניין כלל. הדבר היחיד שאתה רוצה הוא לחזור הביתה בשלום", סיפר הלילה פליקס במסיבת עיתונאים. "לפעמים אנחנו צריכים להגיע ממש גבוה כדי לראות כמה אנחנו קטנים", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully