וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הסופה: ועידת המפלגה הרפובליקנית תידחה ביום

תחילה דיווחו חזאים כי סופת ההוריקן "אייזק" לא צפויה להגיע לעיר טמפה שבפלורידה, שם מתקיימת הוועידה, אך מארגניה לא מוכנים להסתכן. גם סגן הנשיא ביטל הגעתו לאזור

מארגני ועידת המפלגה הרפובליקנית, שהייתה אמורה להיפתח ביום שני בעיר טמפה שבפלורידה, הודיעו הלילה (ראשון) כי יאלצו לדחות אותה ביום אחד, בשל סופת ההוריקן "אייזק" אשר מאיימת לפגוע בחופי המדינה. בימים האחרונים עמדה הוועידה בסימן שאלה בשל הסופה, וראש העיר טמפה, בוב בקהורן, הכריז כי לא יהסס לבטלה אם ייוודע כי הסופה צפויה לפגוע בעיר. לאחר מכן דיווחו חזאים כי הסופה סטתה ואינה צפויה לפגוע ישירות בטמפה, אך, כאמור, נראה שעל סמך נתוני מזג אוויר חדשים או נקיטת זהירות מרבית – החליטו מארגני הכנס לדחותו ביום.

גם סגן נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, הודיע על ביטול ביקורו הצפוי במדינה בעקבות סופת ההוריקן. "שינוי זה בלוח הזמנים נלקח על מנת שרשויות האכיפה בפלורידה יתמקדו בביטחון האזרחים שעלולים להיות מושפעים מהסערה ולא באבטחת סגן הנשיא", אמרו במטה הבחירות של הנשיא אובמה.

הכל על מערכת הבחירות בארה"ב - בסיקור מיוחד בוואלה! חדשות

טקס הפתיחה לא ישודר

לקראת הוועידה עבדו בפלורידה יועצים, מפיקים ומעצבים על תכנון ועיצוב האירוע. לפי עיתון "הניו יורק טיימס", מתכוון צוות המארגנים לנסות ולהציג את רומני באור רך יותר מהתדמית של איש העסקים הקשוח שנוצרה לו. התפאורה שהורכבה במקום, בהשראת סגנונו של האדריכל פרנק לויד רייט, היא מהמורכבות שאי פעם נבנו עבור ועידה מפלגתית. עלותה הייתה כ- 2.5 מיליון דולרים וכל רכיב בה יועד ליצור תחושת חמימות, נגישות ופתיחות. גם במוזיקה, בתאורה ובצילום הושקעה מחשבה רבה.

עוד בטרם נודע כי הוועידה תידחה, הודיעו רשתות השידור הגדולות CBS, NBC ו-ABC כי לא ישדרו את טקס הפתיחה של הוועידה, ויעדיפו על פניו את לוח השידורים הקבוע שלהן. בנוסף הודיעו הרשתות כי יקצו לשידור הוועדה רק כשעה מדי יום במשך שלושה ימים. במפלגה הרפובליקנית זעמו על ההודעה ולאחר מאמצים לשכנע את הרשתות לשנות את לוח הזמנים של הפריים טיים שלהן שעלו בתוהו, הודיעו ביום שישי מארגני הוועידה כי החליטו להעביר את נאומה של אן רומני ליומה השני של הוועידה.

עוד בנושא:
הסופה דילגה על הוועידה של רומני, גם התקשורת
האם האמירה של אקין תפורר הרפובליקנים?
אובמה "מברך" את פול ראיין - ותוקף בשיא הכוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully