וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבח בקולורדו: "נשקול לדרוש עונש מוות ל'ג'וקר'"

ארבעה ימים לאחר הטבח במהלך הקרנת "באטמן" בקולורדו, הובא החשוד ג'יימס הולמס לבית המשפט. התובעת ציינה כי תתייעץ עם הפצועים ומשפחות ההרוגים לפני שתחליט לגבי העונש

צילום:רויטרס ; עריכה: אמיר קוטיגרו

ג'יימס הולמס, החשוד ברצח 12 בני אדם במהלך הקרנת "באטמן" בעיירה אורורה שבקולורדו, הובא הערב (שני) לראשונה בפני שופט. בצילומים מתוך בית המשפט נראה הולמס, המכונה "הג'וקר" - דמות הרשע המטורפת המככבת בסדרת הקומיקס, נינוח ולבוש במדי אסיר. הולמס, בן ה-24 נעצר זמן קצר לאחר הטבח, וכתב אישום נגדו יוגש ב-30 ביולי. משפחתו צפויה למסור הודעה לראשונה בהמשך הערב.

ג'יימס הולמס, שביצע את הטבח בהקרנת באטמן בקולורדו, מגיע לראשונה לבית המשפט. רויטרס
הולמס בבית המשפט, היום/רויטרס

התובעת, קרול צ'מברס, אמרה כי היא תתייעץ עם הפצועים ומשפחות ההרוגים לפני שתחליט האם לבקש עונש מוות להולמס. לדבריה, ההחלטה צריכה להתקבל תוך 60 יום מההכרעה ולכן הדבר ייקח עוד כמה חודשים. "נבקש מבית המשפט להמשיך להחזיקו במעצר בלי ערבות", הוסיפה.

העיתון "ניו יורק דיילי ניוז" דיווח אתמול כי לפי עובד במתקן המעצר ארפאהו שבקולורדו שבו "הג'וקר" עצור, הולמס נתון בבידוד מחשש שעצירים ינסו לנקום בו. "הוא לא הראה סימני חרטה כלל. הוא חושב שהוא משחק בסרט", אמר העובד. אסיר לשעבר ששוחרר מהמתקן סיפר כי "הולמס ירק על דלת תא המעצר ועל הסוהרים. הוא התנהג כמו משוגע".

המשטרה הודיעה כי היא עדיין מנסה לגלות מה היה המניע של הצעיר לביצוע המעשה. לדבריהם, הוא מסרב לשתף פעולה וייתכן שייקח חודשים ארוכים להבין מה גרם לו. חוקרים שערכו אתמול חיפוש בביתו מצאו מספר חפצים הקשורים לבאטמן. גורם משטרתי אישר בפני רשת פוקס כי החוקרים מצאו פוסטר של באטמן ומסכה הקשורה לסדרת הסרטים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully