וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט חשוד ברצח בבאר שבע: "ויכמן ניסה לתקוף את הדוקר"

רמי שני

7.5.2012 / 15:10

מעצר החשוד המרכזי ברצח ויכמן, עדן אוחיון בן ה-19, הוארך בשבוע. הוא מכחיש את מעורבותו באירוע, אך השופט אמר כי הוצגו ראיות הסותרות את גרסתו. מעצר הקטינה הוארך ביום

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל)

בבית משפט השלום בבאר שבע התנהל היום (שני) דיון בהארכת מעצרם של החשודים במעורבות ברצח גדי ויכמן בבאר שבע בסוף השבוע. עורך הדין עידו פורת, המייצג את אחד החשודים בתיק, אמר כי המשטרה החליטה לעצור את כל מי שהיה בסביבה, לרבות מרשו, למרות שלא ידעו אם יש לו קשר לאירוע. "האירוע הזה נמשך כמה שניות בלבד ורק אדם אחד דקר את המנוח. לא יכול להיות שהם יעצרו את כל מי שהיה בסביבה", אמר פורת בכעס. עורכי הדין של החשודים אומרים כי מהחקירה עולה שהמנוח ניסה לתקוף את האדם שדקר אותו טרם שנדקר למוות.

בין היתר, האריך בית המשפט בשבעה ימים את מעצרו של החשוד המרכזי ברצח, עדן אוחיון, בן 19 מבאר שבע. לחשוד מיוחסת עבירה של החזקת הסכין באמצעותה בוצע הרצח, אולם לא הובהר אם הוא זה שביצע את הדקירה. החשוד הכחיש את מעורבותו באירוע, אך השופט אמר כי הוצגו ראיות הסותרות את גרסתו.

הארכת מעצר של אחד החשודים ברצח גדי ויכמן בבאר שבע, מאי 2012. דייב בוימוביץ'
החשוד בדיון בהארכת מעצרו, הבוקר/דייב בוימוביץ'

עורכי דינו איתי יצחק ורותם טובול טענו כי אוחיון לא היה במקום בזמן האירוע - "החקירה נמצאת בתחילתה והדברים יכולים להשתנות", ציינו, למרות שבמשטרה אמרו כי יש בידם הוכחות שהוא היה במקום. השופט, איתי ברסלר, הבהיר כי יש לאפשר למשטרה למצות את את החקירה.

ככל הידוע אוחיון הובא בעבר בפני בית משפט לנוער בחשד להחזקת סכין, אך לא הורשע וגיוסו נדחה כיוון שהיה נתון בחקירת משטרה. עו"ד יצחק אמר: "הוא היה אמור להתגייס לצבא, אבל בשל עניין אישי נדחה גיוסו ועכשיו הוא נעצר". אביו של אחד החשודים האחרים הוסיף: "יהיה בסדר. הוא ילד טוב שסתם נקלע לזירה".

משפחת הקטינה: "היא ילדה טובה מבית טוב"

כמו כן, האריך בית המשפט עד למחר את מעצרה של הנערה בת ה-16, שחשודה במעורבות ברצח. בני משפחתה של הקטינה אמרו כי הם נדהמו לנוכח העובדה שהיא מעורבת בפרשה. "היא ילדה טובה מבית טוב שהייתה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון", אמרה דודתה. "אנחנו כולנו מזועזעים מהאירוע ואנחנו מקווים שיסתיים בצורה טובה". הדיון בהארכת מעצרה התקיים בדלתיים סגורות.

אמש ביצעה המשטרה שיחזור של הרצח בזירת האירוע מתחת לביתו בבאר שבע. השיחזור נעשה בסיוע חלק מהחשודים, ובין היתר שוחזרו האירועים שקדמו לרצח וככל הידוע גם הרצח עצמו.

חלק מן החשודים הובאו לחדרי החקירות בשעה שויכמן עצמו הובא לקבורה בבית העלמין בעיר. "כבר בשעות הראשונות לחקירה, היו בידינו שמות ופרטים של חשודים באירוע", סיפר מפקד משטרת הנגב, תת ניצב פרץ עמר, "הדברים התגבשו במהלך השעות שחלפו ועד עכשיו נעצרו בתום עבודה מקצועית וקשה, תשעה עצורים המעורבים בצורה זו או אחרת בפרשה".

עוד באותו נושא
צפו: החשודים משחזרים את רצח גדי ויכמן בבאר שבע
המפכ"ל דנינו: "נעשה הכל כדי שאירועי הרצח לא יישנו"
הלם בהלווית גדי ויכמן: "בושה, איפה מדינת ישראל?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully