וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשוד ברצח הנער ברחובות: "הם היו חברים"

בת זוגו לשעבר של אחד החשודים ברצח סיפרה כי הנערים החשודים נוהגים להשתמש בסמים קלים, וטענה כי חברה לשעבר "יספר לי הכל". אם ואחות של שניים מהחשודים נעצרו בחשד לסיוע

"אני לא יודעת על מה הם הסתכסכו עם אורגיל, אם אני אראה אותו הוא יספר לי הכל" - כך אמרה הבוקר (שני) חברתו לשעבר של אחד החשודים ברצח הנער בן ה-17 אורגיל מואטי אתמול ברחובות בראיון לגלי צה"ל.

רצח אורגיל מואטי: החשוד שיחזר - מעצרו הוארך. טל אנגלנדר
שחזור הרצח, אתמול/טל אנגלנדר

"אני מכירה את אורגיל, הם היו חברים", סיפרה החברה, "ראיתי בפייסבוק תמונה שלו ולא הבנתי למה הוא מת. התקשרתי לאקס שלי לשאול מה קרה כי ידעתי שהם חברים, אבל הוא לא היה זמין, ואז ראיתי שחברה שלי כתבה בפייסבוק 'רוצחים מגעילים, איך רצחתם את אורגיל?'. התעלפתי כשקראתי את הסטטוס הזה".

לדבריה, היא זיהתה את חברה לשעבר דרך שפת הגוף שלו: "אני מכירה את השפת גוף שלו את הדיבור, השקרים, האמת שלו. אני מכירה את הכל", סיפרה הצעירה. לשאלה האם הנערים החשודים ברצח משתמשים בסמים אמרה: "הם לוקחים, אבל לא סמים כבדים. בין חוקי ללא חוקי". הבוקר תזמן אותה המשטרה למתן עדות.

המשטרה עצרה אתמול את אמו של אחד החשודים ואת אחותו של חשוד אחר בחשד לסיוע לאחר מעשה. ארבעה מהחשודים יובאו הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום ברחובות. מעצרו של החשוד החמישי הוארך אתמול בשמונה ימים בבית משפט השלום ברחובות.

מואטי הובא אמש למנוחות בבית העלמין בעיר. בהלוויה, אליה הגיעו כאלף בני אדם, ספד אביו של הנער, איציק, לבנו. "בני, לפני 13 שנה עמדתי מעל הקבר הפתוח של קובי ואמרתי: 'איך אבא יכול לקבור את הבן שלו? בני, סליחה שלא הייתי שם. אני מצטער. איך לא מנעתי את זה? כולם אמרו לי הוא ילד שובב. היית מלאך, הלכת בדרך שלך. אורגילי, אני מבקש ממך סליחה שזה נגמר לך. אני יודע כמה אהבת את החיים. לא רצית למות. סליחה, בן שלי".

עוד על הרצח ברחובות
הנער שנרצח נקבר ברחובות: "סליחה, בן שלי"
אחד החשודים ברצח הנער ברחובות שחזר המעשה
קרובי הנער שנרצח: "הוא בן למשפחה שכולה, ילד טוב"
הדיווח הראשוני על הרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully