וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שנרצח נקבר ברחובות: "סליחה, בן שלי"

6.5.2012 / 19:21

כאלף בני אדם ליוו למנוחות את אורגיל מואטי בן ה-17, שנרצח הלילה על פי החשד על ידי נערים ברחובות. "אני מצטער, איך לא מנעתי את זה?", אמר האב. ראש העיר: "הפכנו לסדום"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי; עריכה: טל רזניק)

בבית העלמין ברחובות הובא הערב (ראשון) למנוחות הנער אורגיל מואטי בן ה-17, בן למשפחה שכולה, שנרצח הלילה, לפי החשד על ידי נערים אחרים בפארק בעיר.

בהלוויה, אליה הגיעו כאלף בני אדם, ספד אביו של הנער, איציק, לבנו. "בני, לפני 13 שנה עמדתי מעל הקבר הפתוח של קובי ואמרתי: 'איך אבא יכול לקבור את הבן שלו? בני, סליחה שלא הייתי שם. אני מצטער. איך לא מנעתי את זה? כולם אמרו לי הוא ילד שובב. היית מלאך, הלכת בדרך שלך. אורגילי, אני מבקש ממך סליחה שזה נגמר לך. אני יודע כמה אהבת את החיים. לא רצית למות. סליחה, בן שלי".

הלוויתו של הנער אשר נרצח ברחובות, מאי 2012. שי אוקנין
"בני, לפני 13 שנה עמדתי מעל הקבר הפתוח של קובי ואמרתי: 'איך אבא יכול לקבור את הבן שלו? בני, סליחה שלא הייתי שם". ההלוויה, היום/שי אוקנין

גם ראש העיר רחובות, רחמים מלול, נשא דברים מעל הקבר. "משפחת מואטי היקרה. אורגיל - הלך האור ולא יהיה עוד גיל למשפחה. נער בשיא פריחתו נרצח באכזריות לא על ידי מחבל, לא בקרב, על ידי נערים. אני רוצה שהנערים שנמצאים פה יסתכלו על המראה המזעזע הזה וילמדו. שלא יקרה יותר מקרה כזה בעירנו ובשום מקום".

"הפכנו לסדום, לא זה מה שאנחנו מצפים בארץ הקודש"

מלול אמר כי הביטוי נערים רוצחים הוא ביטוי שאי אפשר לתפוס. "ישבתי בבוקר עם איציק האבא והוא אכל את לבו 'למה לא הייתי איתו למה לא שמרתי עליו'. כל החלומות של הנער הזה מתנפצים למול המציאות המזוויעה. נערים יוצאים לבלות היום עם סכינים. על כל סכסוך פועלים באלימות. במקרים הקשים זה מסתיים ברצח ללא מורא. הפכנו לסדום. לא זה מה שאנחנו מצפים בארץ הקודש. כולנו צריכים להזדעק לנוכח האלימות הגואה. כולנו אשמים. החינוך, הרשויות, המשטרה, בתי המשפט. יהי זכרו של אורגיל ברוך. אתה הקרבת קורבן, תשמור על אמא ואבא", סיים ראש העיר.

כמה שעות לאחר האירוע עצרה המשטרה שלושה חשודים במעשה ואחד מהם אף שיחזר בצהריים את הדקירה. במהלך השיחזור עימתו השוטרים את החשודים זה עם זה. לדברי המשטרה, השלושה קשרו עצמם למעשים.

מעצרו של אחד החשודים, קטין בן 17, הוארך בשמונה ימים בבית משפט השלום ברחובות. לפי נציג המשטרה בדיון, הקטין משתף פעולה עם חוקריו וקושר עצמו לאירוע.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

עוד בנושא
אחד החשודים ברצח הנער ברחובות שחזר המעשה
חשד לרצח ברחובות: נער בן 17 נדקר למוות, חשוד נעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully